Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.11.2012 21:07 - Как според Иван Симеонов се работи в науката
Автор: leonleonovpom Категория: История   
Прочетен: 3446 Коментари: 7 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Може би някои веднага ще отреагират, какво общо имат историята и химията? Имат и в прекия , и в косвения смисъл, дълга тема. Но основното е, че са науки и че правилата , по които се работи са едни и същи Различното е ,че химията е точна,-не абсолютно,  наука, а историята не е-също не абсолютно. За това имахме спор със Спароток, но приятелски.Това е много важно, в науката може да се спори за всичко, но интелигентно, без обиди и квалификации.Това, че някой е определен за маймуна, психапат е детска, а не научна квалификация Никога в научните среди,  в които съм бил не съм чувал такива квалификации Спомням си на мойта предзащита,една от професорките не беше съгласна с част от изводите ми, беше работила това и непрекъснато повтаряше, че не е съгласна.Поясних и разликата, но не приемаше. Имах два варианта-или да се откажа от тази част , или да я  преработя. Готов бях на първия вариат, но ръководителят настояваше,леко да се гримира и да остане, защото е вярна. Така направихме, вторият път го приеха благосклонно, явно се бяха убедили, че съм прав, а след това ме и цитираха в тяхна публикация. Истинският учен си личи по колегиалното отношение към  другите събеседници от гилдията. Циничното -никога не съм бил свидетел, агресивно, вулгарно поведение за мен е сигнал, че нещо при този човек не е наред-било в психиката, било във възпитанието, а не на последно място и в компетентността
Относно компетентността. Като студент имах навика да не се готвя по лекции , конспект и т. н. Спорех на изпита с преподавателите и въпреки , че знаех ,не ми пишеха заслуженото.
 
После в работата съм обучавал пълни отличници, би трябвало да знаят много повече от мен, но никога не достигнаха това ниво. Научени бяха да запаметяват за момента, за оценката,и след това автоматически забравяха. Знанията им не бяха работни, а мимолетни, безполезни. Идеите им идваха трудно, липсваше почти изцяло инициативата
Защо историята в абсолютния смисъл не е точна наука? Спомням си един пост на Германтигър за бомбардировката в Дрезден- Ами жертвите там варираха в рамките на стотина хиляди и това е нормално. Или при бомбардировката на Враца- между 300 и 3000. Никой не може да ги докаже и установи. Докато при точните науки има възпроизводими формули и доказуеми теореми-теории.Това не е обидно за историята, така стоят нещата ,няма свидетели, оригинални документи  и т. нТова е мое, практическо виждане, няма да се разсърдя, ако ме обори някой, но да го направи както аз смятам, че не обиждам и унизявам никого. Агресията е за хищниците в джунглата или в гората. 



Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. leonleonovpom - Не се сърдя на гласувалия отрица...
26.11.2012 20:25
Не се сърдя на гласувалия отрицателно, но ми е интересно да сподели доводите си.Човек, на който и германците са приели рецептата за банки за глюкоза е абсурдно да има лошо самочувствие или грешни методи за работа. Толкова?
цитирай
2. leonleonovpom - Дезактивирах един от постингите- ...
29.11.2012 20:09
Дезактивирах един от постингите- Великолепието на Анхиалското монетосечене. Това беше един от най- силните ми материали, лишени от всякакви предразсъдъци. Защо го направих? Знам защо, но ще се въздържа от коментар. Само ще допълня, че с него и поне 20 като него отмених в работата тези, които непрекъснато пищят, че някой им пречи да работят На кого се пречи, се вижда ясно!
цитирай
3. leonleonovpom - По предложения ще дезактивирам и ...
29.11.2012 20:12
По предложения ще дезактивирам и следващия, докато не остане нито един.
цитирай
4. leonleonovpom - С риск да стана досаден, продълж...
03.12.2012 18:35
С риск да стана досаден, продължавам монолога си. Всъщност , поради интереса този риск е минимален, така, че няма страшно
Прокрадват се тук мнения за секти, макар, че не е ясно каква би била идеята на подобно сектантство. В стария блог ми се правеха връзки с гуру и секти, които подминах, защото бяха в мъгла, както и сега.
Искам да съм ясен , поне пред себе си. Не робувам на никакви секти, а на това ,което мисля и усещам. Иначе в работата съм имал ръководители, защото правилникът го изисква, но в изпълнението й съм си бил ръководител аз самия.
Та в тези материали описвам нещата както ги разбирам и усещам, а не по поръчка. Между другото поръчка също нямам
Активирах материала за " Великолепието на Анхиалското монетосечене"
Точно той, не заслужава това, да е в архив. Имаше няколко хиляди читатели ,въпреки специфичността си От него почнаха и първите оплювки срещу мен от считащ се за равен на Айнщайн математик и астроном, които освен ,че използва материала, не забеляза , че звездите на картинката са разположени между Луната и Земята и даде смехотворни тълкувания
цитирай
5. leonleonovpom - Вече съм напълно убеден, че преди 21 ...
10.12.2012 15:33
Вече съм напълно убеден ,че преди 21 години допуснах груба грешка, отказвайки се от предлагания договор в Кралския университет във Валядолид. Много причини имаше,една от тях беше ясното съзнание, че връщане назад няма да има,.............., другата - сълзите на баща ми, който ми заръчваше да направя точно това. Сега, от позицията на отминалото време, считам , че жертвата не си е струвала, ама никак!
цитирай
6. apostapostoloff - Ванка, не ни прави на абдали!
25.01.2020 19:26
Всички знаят, че нямаш никакви научни постижения.
цитирай
7. leonleonovpom2 - Боклук, тук ли си намерил работа?
25.08.2020 13:46
6. apostapostoloff - Ванка, не ни прави на абдали!
25.01 19:26
Всички знаят, че нямаш никакви научни постижения.

Я се разкарвай, всички знаят ,че си плосък измамник!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom
Категория: История
Прочетен: 1024563
Постинги: 84
Коментари: 2355
Гласове: 7087
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930