Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.11.2012 20:25 - Кой е Иван Симеонов
Автор: leonleonovpom Категория: История   
Прочетен: 5073 Коментари: 4 Гласове:
10

Последна промяна: 07.12.2012 21:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Леон Леонов не е плагиат, Иван Симеонов е. Взел съм фамилията на приятел, доста по възрастен от мен . Разигра ми се отвратителен сценарий, остава ми да се правя ,че вярвам на случайността
Вярно е, че не съм завършил история. Но тя ми беше любимия предмет в гимназията. Исках да уча дипломация. Родителите ми бяха безпартийни, внимателно ми се каза да се насоча другаде. Химията ми беше резервният любим предмет. Бях сила и по другите основни предмети. Инвалид съм по пеене , рисуване и гимнастика. Иначе по колективните спортове бях сила, а в казармата имам покрит норматив за кандидат майстор.Завърших гимназия с медал на кандидат студентските бях четвърти в класирането
С историята имам прелюябопитен случай в десети клас. Дойдоха инспектори от София, единствен случай. Учителката дойде много притеснена голямото междучасие. Започна да обяснява как ще протече часа. Аз бях дал пълен отбой. Изпитали ме бяха два пъти, правихме и класна по френски. А там си бях открил грешки.Единственият прякор,който съм имал беше "французина". Не бях се готвил за класната и бях бесен. Да, ама тя дойде при мен и каза, че ще ме изпита. Веднага отказах и тя се разплака с думите, че няма друг Нямаше как ,съгласих се. Мина блестящо. Питали след това дали съм местен, защото това бил първият им такъв случай в провинцията. Учителката, разбира се учудено потвърдила. Все пак в интерес на истината проплакъл съм в София.
Никога нямаше да се връщам на това, ако не беше обидната ситуация. Аз никога не съм преставал да се интересувам от история през всичките години.
Можех да направя и по-сериозна научна кариера, предлаган ми е договор в чужбина, в Испания, точно когато Стоичков отиде в Барселона. Само това ще допълня за тези, който спекулират с дипломата-Моята шефка казваше, че ако България е нормална държава, Иван отдавна трябваше да е професор по химия, а за историята не е компетентна-вероятно там трябва да е академик
Не искам да прозвучи хвалебствено, по начало съм скромен, но просто ситуацията го налага. Понеже трудовият ми живот е бил изцяло в областта на науката ще споделя и за нея някои неща.


Тагове:   наука,   история,


Гласувай:
11



1. lidislidis - До тук всичко хубаво...не мога да разбера
24.11.2012 20:50
Защо синът ти дзвер ме плаши с теб и се навирате в блога ми с минуси и коментари?
Нито съм историчка, нито сектантка по тркология!
Какво ви дразни мнението ми и блогването ми? Смятате ли, че ще ме принудите да не блогвам и по български тертип ще затворите безобидното ми блогване и свободата ми да общувам в бг.нет с българите ? Нещо не се връзва?!
цитирай
2. leonleonovpom - Не съм гласувал срещу тебе, някой ...
24.11.2012 21:13
Не съм гласувал срещу тебе, някой използва името ми и ми създаде неприятности. Наистина писах коментар , но той беше за спиране на конфликта ви, защото в него няма нищо рационално. В друг пост също коментирах нещо, мисля, че беше на Летописец, но там също нямаше нищо обидно.
цитирай
3. leonleonovpom - Иван не е име, Иван е титла!Обичам ...
07.01.2013 16:33
Иван не е име, Иван е титла!
Обичам си името, на връх Иванов ден още повече!
Като малък съм бил при баба ми и дядо ми в Пещера! Там на Ивановците им викат Вани. Но аз съм казвал Ани. Със сините очи и русите тогава къдрави коси съм приличал на момиченце. Майка ми била в ужас. Опитала със Жани . Казвал съм го без съкращения. И ми остана като второ име. Добави се и трети вариант по-късно. Приятели намираха прилика физическа и друга с футболиста Джани Ривера. Приех с любов и това име, все пак те ми са от любимите езици.
А, че е титла, колко наши царе са Иван. Като се тръгне от Калоян, та до последните. И Иван Грозни е с български произход. Не, че е бил грозен, а за разправата с волжките българи
цитирай
4. apostapostoloff - Постингът ти не се е получил,
24.01.2020 19:28
защото не можеш да го докараш на хесап. Публикацията е афиф, янлъш, чурук, т. е. слаба ракия. Не хваща дикиш.

Ти не спираш да се хвалиш сам, защото циганката, която те хвалеше, взе че умря.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom
Категория: История
Прочетен: 1016326
Постинги: 84
Коментари: 2355
Гласове: 7087
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031