Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.09.2013 14:37 - Монолог видение. Паисий!?
Автор: leonleonovpom Категория: История   
Прочетен: 15496 Коментари: 34 Гласове:
14

Последна промяна: 23.09.2013 15:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   Появи се в съня ми. Беше необичайно облечен, с дълги вече прошарени коси и брада. Говореше на някакъв странен, нито руски, нито български език, но иначе разбираем.
   Както се получава в такива случай, говореше само той, аз бях слушател. Знаех, че обадя ли се, с монолога ще е свършено Мъчех се да запаметя думите
Та ето част от запомненото:
   -Обикнах вашия род и език и твърде много труд употребих за да му напиша историята.Четете и знайте, ЧЕ НЕ БИВА ДА БЪДЕТЕ УКОРЯВАНИ ОТ ДРУГИ ПЛЕМЕНА И НАРОДИ!
Написах я за вас,които обичате своя народ и отечество!
  
  -Мислите ли, че българите не са имали силно царство?!Толкова години са царували и са били славни и прочути по цялата земя!. Много пъти са вземали данък от силни римляни и мъдри гърци
И ЦАРЕ, И КРАЛЕ СА ИМ ДАВАЛИ ДЪЩЕРИТЕ СИ ЗА СЪПРУГИ , ЗА ДА ИМАТ МИР И ЛЮБОВ С БЪЛГАРСКИТЕ ЦАРЕ!
ОТ ЦЕЛИЯ СЛАВЯНСКИ РОД НАЙ- СИЛНИ И НАЙ -  ПОЧИТАНИ СА БИЛИ БЪЛГАРИТЕ!

   - Искам да кажа, че нашите царе и патриарси не са били безкнижовни! НО В ОНЕЗИ ВРЕМЕНА НЕ Е ИМАЛО ПЕЧАТНИЦИ И СЕ Е ПРЕПИСВАЛО НА РЪКА,  ЗАТОВА КНИГИТЕ СА БИЛИ МАЛКО НА БРОЙ!. А КОГАТО ТУРЦИТЕ ЗАЕЛИ БЪЛГАРСКАТА ЗЕМЯ, ТЕ ИЗГОРИЛИ ДВОРЦИТЕ И ЧЕРКВИТЕ и ТАКА ЗАГИНАЛА КНИЖНИНАТА НИ!
И ДНЕС ГИ НЯМА ТЕЗИ ЛЕТОПИСНИ КНИГИ, ОПИСВАЩИ ПОДВИЗИТЕ НА НАРОДА И  НА ЦАРЕТЕ НИ!

   - Прочетох много книги Намерих книга на латинеца Маврибур, превел от гръцки история на българските царе Но самият Маврибур е написал:
" ТАКА КАЗВАТ ГЪРЦИТЕ, ПОРАДИ ЗАВИСТТА И НЕНАВИСТТА ,  КОЯТО ИЗПИТВАЛИ КЪМ БЪЛГАРИТЕ!
НЕ СА ОПИСАЛИ ХРАБРИТЕ ПОСТЪПКИ И И СЛАВНИ ДЕЛА НА БЪЛГАРСКИЯ НАРОД И ЦАРЕ, А СА ПИСАЛИ ПРОТИВНОТО, КАКТО ИМ Е УГОДНО, ЗА ДА НЕ СЕ СРАМУВАТ, ЧЕ БЪЛГАРИТЕ МНОГО ПЪТИ СА ГИ ПОБЕЖДАВАЛИ И СА ВЗИМАЛИ ДАНЪК ОТ ТЯХ!

ХВЪРЛИХ  МНОГО ТРУД , В ПРОДЪЛЖЕНИЕ НА ЦЕЛИ ДВЕ ГОДИНИ!
Ходих и в Немско да събирам книги с нашата история..ТАМ НАМЕРИХ И МАВРИБУРОВАТА ИСТОРИЯ .И от многото погребани и забравени неща съставих тази книжка за нашата славна история!

Изчезна, както и се появи! Не запомних дословно думите му, но смисълът е същия. Нямаше и за какво да го прекъсвам, отдавна съм на същото мнение, особено за изчезналите ни книги Жестока е била разправата с тях. Тук таме нещо е оцеляло. Но и едно Лондонско четвероевангелие е достатъчно, за да демонстрира високото ниво на книжовността ни тогава
Пък и латинския автор, който  Паисий ползва / да това е Паисий и никой друг/ , красноречиво изказва мнението си по въпроса за българите и за царете им!
Добре, че е бил Паисий!!





















Гласувай:
14



1. leonleonovpom - Имайте уважението към Паисий по...
23.09.2013 15:10
Имайте уважението към Паисий поне!
Той го заслужава НАПЪЛНО!
цитирай
2. leonleonovpom - Предупреждавам, присмехулни к...
23.09.2013 15:11
Предупреждавам, присмехулни коментари по адрес на Пайсий няма да допущам, ще ги считам антибългарски
Е, то не е нещо ново, но при мен не минава!
цитирай
3. bezistena - Откъси от „Тайната на Свещеният БГ език-част2“от нашия блог
23.09.2013 19:27
...В края на 15 век се наложи Божият свещен род да бъде спасяван отново,но този път в обратна посока –Сина на Иса и Диана Мадара=НОСТРАДАМУС,който бе законния династичен потомък на Българската царска династия,свалена от власт от турските нашественици,бе изведен от пределите на поробена България,разпростираща се до тогава до Франция включително,и съхранен от посветените Българи там…Поколения след него от потомците му се появява Йерусалимският Патриарх Хрисант(Иса Траха),който през 1720г.идва в България с официална мисия да събира средства за ремонт на Божия храм и с тайната мисия да продължи свещения Исусов династичен род в истинската Обетована земя.
През месец юни Патриарх Хрисант се установява в Ямбол,където провежда тържествени служби в Каргонската църква Св.Георги.Живее в дома за гости в двора на църквата,в която Посветените извършват таен църковен династичен брак(брак за продължаване на династични родове)между Исусовия пряк потомък и местната му избраница Мария.Плод на лумналата пламенна любов между тях е династичния Исусов потомък Паисий…По-късно Посветеният Хрисант осигурява на сина си Паисий необходимата закрила за оцеляването му,информация и обкръжение за написването на истинската история на България-не тази дето ни я представят за История Славянобългарска и е пълен фалшификат от враговете на Българите,писана под редакцията на фанариотският агент и врачански епископ на фанариотската инквизиция,а онази,в която пише истината за Исусовия народ-Българите,и техните Богове, царе,жреци и светци-всичките династични потомци на Исус и Мария Магдалена,и която История възпламени цяла Европа и Русия и предизвика Възраждането по всички бивши Български земи и народи из цяла Европа,запалвайки революциите във Франция и Европа,както и ответната геноцидна реакция от фанариотите и заговорниците срещу Божия народ чрез серията псевдо освободителни войни-нашествия от Русия на Балканите организирани и провеждани от тъмни неруски сили,разоряващи и унищожаващи Българското население
цитирай
4. bezistena - О,НЕРАЗУМНИ ЮРОДЕ!=О,НАРОДЕ на Иса и Мария!!!
23.09.2013 19:29
Истинската Българска история възпламени и целия братски руски народ за Освободителната воина през 1877 година и я доведе с Българските патриоти до успешен край,въпреки всяческите отчаяни опити на антибългарските западни агентурни фактори в Императорското обкръжение тази война да бъде загубена за Русия!Тази История сега Посветените Българи от цял свят възстановяват със шеметни бързи темпове под егидата и ръководството на Господ Бог Исус Христос и Богиня Диана Мария Магдалена,Които сега ни разрешават да разсекретим култовия възглас на Свети Паисий,преодолял цензурата на фалшификаторите,и в който Великият Посветен чист и свят потомък от свещената първородна линия на Божествената царска династия Дуло вложи най-сакралната и безценна информация за Българите като народ на Боговете:
О,НЕРАЗУМНИ ЮРОДЕ!=О,народе на Иза и Мария!!!
Народе на Бог Исус и Богородица!
А Паисий ще се явява на все повече хора не на сън,а на яве,защото не забравяй,АДАШ,че той е СВЕТЕЦ и е толкова реален и действащ,че е бедна и нища фантазията и на религиозните,дето си мислят,че са наред в отношенията си с Божият свят!
А Паисий бе предаден на фанариотите от един изроден Божи потомък-поп от Котел,комуто Паисий се довери,и който след това осребри предателството си с врачански епископски сан при фанариотската мракобесническа инквизиция и висши служби на синовете и потомците си при Султанската администрация и фанариотската псевдо-християнска полицейско-инквизиционна институция и които властват и сега в поробената ни страна!

СВЕТЦИ=Деца на Бог Иса
ЯВИ СЕ НА СЪН=Бог Исус
ЯВЯВАТ СЕ НА СЪН=Бог Исус и Богиня Диана
СЪННО СЪСТОЯНИЕ=СЪН с/при/от Исус и Диана
БОГА НА СЪНЯ МОРФЕЙ=Бог Иса и Богиня Мария
ВСЕ ПОВЕТШЕ ХОРА ЩЕ ЧУВАТ И ГОВОРЯТ ЗА= ЩЕ ЧУВАТ И ГОВОРЯТ ЗА Бог Исуш и Богиня Диана Барха
А Свети Паисий заедно с пра-пра-правнука си Васил Левски и неговият син Петър Дънов,които също са Светци,ще се явяват на все повече хора да йм бунят паметта и съвестта!
цитирай
5. leonleonovpom - Благодаря приятелю! Историята ...
23.09.2013 20:48
Благодаря приятелю!
Историята на Пайсий трябва всеки ден да учат тези, койта са заети с " работа" да предават България, било с износ ноа капитали в Швейцарски банки, била с пряко ограбване на останалите в България.
И всеки ден да ги изпитват какво са научили, дори като папагали.И да не получат и стотинка за това!
По-голямо наказание е за тях от обесването, което безспорно ще е заслужено!
цитирай
6. kasnaprolet9999 - Това видение в съня ти е много инт...
23.09.2013 23:38
Това видение в съня ти е много интересно. На баща ми често му се случва на сън да разговаря с мъртавци. Тогава цялото легло, и той включително, се тресе и съпругата му се събужда и чува разговора му с тях, но само неговите думи. Чудно ми е обаче, защо Паисий казва на българите, че е написал тяхната история, сякаш не е един от тях- "Обикнах вашия род и език и твърде много труд употребих за да му напиша историята.Четете и знайте, ЧЕ НЕ БИВА ДА БЪДЕТЕ УКОРЯВАНИ ОТ ДРУГИ ПЛЕМЕНА И НАРОДИ!" Как си го обясняваш това.
цитирай
7. ambroziia - Да, „Добре, че е бил Паисий!" - ...
24.09.2013 08:01
Да, „Добре, че е бил Паисий!" - за да може: „от днес вече българският род
история има и става народ!... "; за да може един само мъничък цитат от тази
история: „о, неразумний юроде!", да напомня векове наред на всеки
кривнал родоотстъпник къде точно му е мястото!... И още, и още...
Да, „Добре, че е бил Паисий!"
Поздрави.
цитирай
8. leonleonovpom - Според мен Невена заради гръком...
24.09.2013 10:42
Според мен Невена заради гръкоманите, гърчеещите се българи.
Поради този факт, той не ги чувства близки, затова и обръщението му е такова
Въпреки това прави опит да ги върне към българския корен, затова е написал и историята.
Непрекъснато напомня , че нямаме причина да се срамуваме, можем само да се гордеем с нея!
цитирай
9. leonleonovpom - За Ambrozia
24.09.2013 10:47
Така е!
Заобиколен от гърчеещи се българи, той хвърля цялата си енергия за написването на тази история, за да покаже, че сме славен народ, със славна история!
От тази история почва събуждането на българите!
цитирай
10. dolsineq - За мен лично това не е сън, а самата ...
24.09.2013 20:03
За мен лично това не е сън, а самата действителност. И не толкова турците, колкото гърците са унищожавали българската книжнина. Много силен текст. Поздрави!
цитирай
11. get - - Господ му даде Слово - та той го потреби за Народна Свест ? - ВЕЧНА МУ ПАМЕТ на Паисия !
24.09.2013 21:07
- На друг, Бог също му даде Слово - но той го потреби, в услуга на "княза" на Този свят ! - За вторият, Позор !!

- Вторият воздвигнаха в епископско величие - но той го потреби срещу еднородците си, обръщайки ги на "елини" !
- В угода на имперска амбиция - вкара в заблуда дъщеря-църква, та същата се прогласи за по-стара от Майка си !

- На продалият се въздадоха приживе - в прослава паметник издигнаха !
- На скромният отец Паисия - гробът се не знае !

Не се оставяйте на други, не се мамете по техните лъжовни слова !
- "О, неразумний и юроде" си има конкретен адресат - Евгений Вулгарис, епископ "славоно-херсонски" !! - За него пише тези думи, Отеца наш Паисий !
цитирай
12. leonleonovpom - Благодаря, Снежана!Така е, и...
24.09.2013 21:15
Благодаря, Снежана!
Така е, истината е, гова са цитати, най-силните от историята!
Нямаме причина да се срамуваме от нея, малко народи могат да се похвалят с такова славно минало.
Способни сме на чудеса и сега, но при едно условие, да сме единни и да няма продажници! Справка - Съединението-Двете Балкански войни, дори и Първата Световна война, когато сме наречени прусаците на Балканите!
Поздрави!
цитирай
13. leonleonovpom - Такава е съдбата на титаните в на...
24.09.2013 21:22
Такава е съдбата на титаните в нащшата история-гробът им не се знае, цяла България ги е приютила!
Така е Гет, Паисий визира гръкоманите, затова им напомня чрез думите, че е написал тяхната история, истинската, българската, а не гръцката, която те смятат за своя
Добре, че го е имало!
цитирай
14. pvdaskalov - Драги Лео (Leonleonovpom), пишеш:
24.09.2013 22:03
"Много пъти са вземали данък от силни римляни и мъдри гърци..."
Защо ми се струва, че по-точно от наша гледна точка би било "...хитри (или коварни)
гърци..."?!
Поздрави от мен!
цитирай
15. leonleonovpom - Благодаря Пиер, всеки отзив тук смятам, че е лично за Паисий, не за мен, аз съм никой
25.09.2013 12:51
Да, така е Пиер, такива са, но тактиката му е такава, ако ги нарече пряко така, ще се консолидират и на принципа, много са, силни са, стават и опасни.Така ги приспива.Демонстрация на това, че ги познава добре
Хитрините на тези приятели са тъпи и ако се хване човек на тях, после ще се вбеси и от самия себе си.
Докато в арменските лъжи има финес, така, че после да се смееш на самия себе си, като се хванеш, няма я злобата в хитрините им Както, когато К.К. ме излъга за удължаването на военната служба. И до ден днешен се сещам със смях. Докато ,ако го беше направил приятел от горните, сигурно щеше и до днес да ме е яд!
Добре, че се обади.Вчера пихме кафе с проф. Карайотов и стана дума за тебе във връзка с Поморийската гробница. Той прояви интерес към твоите работи/ изчислениятаІ за нея и връзката, която правиш с Пантеона.
Според мен добре е да пуснеш материал в тази връзка или да посочиш откъде можем да говидим
Поздрави!
цитирай
16. leonleonovpom - Явно Паисий не е интересен! От...
25.09.2013 20:57
Явно Паисий не е интересен!
Отдавна, не от днес имам такива наблюдения!
Но се надявах искрено, че се заблуждавам.
Не, ни най-малко не се заблуждавам, така е!
Ако беше за някой наистина стойностен, човек, патриот, нарочен от псевдопатриоти за овца и предлагащи му за патриотизма циничен подарък, коментарите и овациите щяха да са без край!
По-добре да замълча......
цитирай
17. pvdaskalov - Лео, във връзка с тактиката към ...
25.09.2013 20:59
ТАКТИКАТА НА ПАИСИЙ, АБСОЛЮТНО ПРАВ СИ, НО НИЕ ВЕЧЕ НЯМА ОТ КАКВО ДА СЕ СТРАХУВАМЕ...
БЯХ ТЕЗИ ДНИ В КАЛОФЕР, ВЗЕХ НЯКОИ МАТЕРИАЛИ, СТАТИЯТА ЗА ПОМОРИЙСКАТА ГРОБНИЦА ЩЕ КОПИРАМ В ИНСТИТУТСКАТА БИБЛИОТЕКА И ЩЕ Я ПРЕДСТАВЯ...
БЪДИ ЖИВ И ЗДРАВ!
цитирай
18. leonleonovpom - Уточнение към коментар 15
25.09.2013 21:08
К. К., сега обърнах внимание, не е Кеворк Кеворкян.
Известен е, но само инициалите сълпадат!
цитирай
19. leonleonovpom - Благодаря Пиер, с теб е удоволствие ...
25.09.2013 21:17
Благодаря Пиер, с теб е удоволствие да се работи и кореспондира!
цитирай
20. get - - Divide et impera - Разделяй и владей ! - така процедираха търговците на роби ...
25.09.2013 21:51
... и на човешки души !

- Ставаме роби - кога загубим СВЕСТ за СЕБЕ си ! - Защото казано е ? - Отрежи на едно дърво корените и отнеми на един човек Свеста за Себе си(спомена му за историята/произхода) и на двете е предопределено да загинат !!

- Отеца Паисия, даваше свест(спомена) на българите за това Що са ! - Евгений Вулгарис - правеше обратното, затъмняваше свеста !

- Тъй като си изпаднал в някакво миньорно настроение ... а не можахме да завършим, разговора си за "gajta"та и келтите ... Ето ти едни "келти" от Испания-Астурия - виж им цървулките, островърхиге шапки(калпаци) наместо, беневреци-бели чорапи :)) !
- На нашето гошко-гуци-праси ... му казват "gotco" :))) - http://www.youtube.com/watch?v=wte7w3oayHc

- Фолклора, традициите и обичаите, въпреки историческите превратности, като най-консервативни ПРОСЪЩЕСТВУВАТ и след етносното "обезличаване" на един народ ?!
http://www.youtube.com/watch?v=wte7w3oayHc
цитирай
21. voulgaros - ЛЕОНЛЕОНОВ ПОМАКА----ПЪРВО ИСКАМ ...
25.09.2013 22:08
ЛЕОНЛЕОНОВ ПОМАКА----ПЪРВО ИСКАМ ДА ВЪРНЕТЕ ИСТИНСКОТО ИМЕ НА ПОМОРИЕ = АНХИАЛО-С.

ТАЗИ ДУМА ''ПОМОРИЕ'' Е ГНУСНА ЗА НАС ГЪРЦИТЕ. И НЕПОДХОДЯЩА ЗА ГРЪЦКИ ГРАД.

ТАКА-СЕГА...АЗ НЕ ТЕ ПИТАХ ЗА НЯКАКВИ КНИГИ...ТОВА С ГОРЕНЕТО Е ЗЛОБНА ВУЛГАРСКА ЛЪЖА. И КЛЕВЕТА..ВИЕ НЯЯМАТЕ ВАШИ КНИГИ. И ПОРАДИ ТОВА, НЯКОИ МВИ ГИ ГОРИЛ !!!

ТОЛКОВА СТЕ БИЛИ ТЪПИ.ЧЕ НЕ СТЕ НАПИСАЛИ ЕДНА СВОЯ ОРИГИНАЛНА КНИГА---А САМО СТЕ ПРИПИСВАЛИ ОТ ВЕЛИКИТЕ ГЪРЦИ.

ИСКАМ НЯКОИ РЪКОПИС НА ОРИГИНАЛНИЯ ЕЗИК НА ПРАВУЛГАРИТЕ-ТЮРКИ...ОТПРЕДИ КЛИМЕНТ ДА ВИ ПОСЛАВЯНЧИ.

ТИ МИ ПИШЕШ ЗА КНИГИ НА СЛАВЯНСКИ----АМА ВИЕ ДОРИ И НА ТОЗИ ЕЗИК НЯМАТЕ НИЩО СОБСТВЕНО ОРИГИНАЛНО. САМО СТЕ ПРЕПИСВАЛИ, КАТО ОЛИГОФРЕНИ И ДЕБИЛИ.

НЯМАТЕ ОРИГИНАЛНО НИЩО !!

ВСИЧКО Е ГРЪЦКО В ВУЛГАРИА.
цитирай
22. leonleonovpom - Вулгарос, голям герой си! Да г...
25.09.2013 23:42
Вулгарос, голям герой си!
Да говориш така, след като знаеш много добре, че с думи удрям много по жестоко, ако го правех с юмрук или пък с ритник!
Чудя ти се на героизма!
Засега те спасява само по-специалното ми отношение към тебе
Това, че от грък никога не съм преписвал е ясно, защото и никога не съм преписвал.
Виж от мен много са преписвали, но смятам, че са българи, никога не са го правили на национален принцип, освен ако този бурен не е избуял отскоро!
Бе ти не разбра ли ,че гърци в България има само в развинтената ти фантазия.

Ако става въпрос за истина, точно аз намерих връзка на града с Одисеята- цар Анхиал и с нимфата Анхиала.
Аз исках преди промяната къмпинг " Европа" да се казва " Анхиало"
Но един тогавашен партиен секретар ,гърчеещ се като тебе, възрази.
Ни най-малко не съм имал намерение градът да става гръцки, напротив, да се припомни историята, но не на някакъв националистически принцип
С твоите приказки сега се убеждавам, че е бил прав, аз съм грешал, но бях много млад
Ти какъв грък си и какво правиш тук!?
Толкова си грък, колкото аз помак, както твърдиш ,че съм за мен
Че аз в джамия никога не съм влизал!
Ти си гръцки еничарин Вулгарос и ако се интересуваш защо, ще ти го обясня с документи докато е прясно, стига дажелаеш
Появи се тук само четвърт час след мой коментар в друг постинг
Случайно ли е, как мислиш?!
Аз мисля, че никак не е случайно.
Но защо се крие потърпевшия?
Защото никога не ми е отговарял по същество!
Тръгнал да ми продава краставици, защото интересът му е такъв.
Утре, заради интереса- авантата, това е преводът на интереса, ще стане друг, няма да е гръкоман.......
цитирай
23. leonleonovpom - Само моля ти се, не ме разсмивай, за ...
25.09.2013 23:50
Само моля ти се ,не ме разсмивай, за интелигентността и учеността на съвременните гърци/ общо говоря, иначе има такива гърци, разбира се/, защото голям смях ще падне.
Други са им основните качества, не са тези
Това не означава, че не са достойни за уважение, така както ти и господарят ти считате българите
цитирай
24. get - Само моля ти се, не ме разсмивай, за ...
26.09.2013 13:27
leonleonovpom написа:
Само моля ти се ,не ме разсмивай, за интелигентността и учеността на съвременните гърци/ общо говоря, иначе има такива гърци, разбира се/, защото голям смях ще падне.
...

- Ккаво си се заобяснявал с това момче с объркан мозък ? - та те сами от внушената им МЕГА-МАНИЯ за себе си ... не си четат Издирването, с име "Ис-Тория" ?

- На границата на ТРЕТИ с/у ВТОРИ ВЕКОВЕ пр. Христа - в Александрията(Египет) живее цар Птолемей Филаделф ? - той е обхванат от манията, да въздигне авторитета на все що е гръцко но под името ЕЛИНИЗЪМ ? - започва да събира от целият тогавашен "ойкумен" всякакви документи и да превежда ... та така се създава прочутата Александрийска библиотека.
- Покрай създаването й, и необходимоста от превод на голяма част от книгите той кани от различни краища на тогавашният ойкуменос най-различни изявени умове !
- Двама от тях, които работят и създават Елиники грамОта - тоест правописа на "новоезика" известен ни като "койне" ? - ТРАКИЙЦИТЕ Дионис(от Самотраки) и Аристарх !
- Присътващите като мнозинство "елинисти"(разбирай техни недоброжелатели, от близкоизточен СЕМИТСКИ произход !) им създават всякакви пречки и плетат интриги, вследствие на което и двамата ТРАКИЙЦИ са принудени да напуснат Александрийската академия ?
- Но какво имаме останало, като сведения примерно за Аристарх ?
А. Но той прави много важно, иследване(критично) на творчеството на Омир с бележки по него, които ЗАБЕЛЕЖИ се наричат "ypomnimata" - досущ българското упоменаване-припомняне (те така го привеждат и самите "гърци") ?!
Б. За този същият Аристарх казват че бил твърде крититичен, към авторите адаптирали на "елински" Омир ? - Странното е че искайки да кажат "критичен" относно стила на Аристарх, те използват думата "ZOILus" - етимолозите-преводачи използват множество описателни-понятия да предадат тази гръцка дума, която на български се изразява с една "ЗЪЛ:злост, злостен" ?! - хайде нека ми каже Вулгарис, как е на гръцки зъл-ZOIL ?!
- Това е ПРИМЕР ЗА "тракийския" ЕЗИК (!) - или "гръцки" :)) преди налагането на "есперантото" КИНЕ - тоест изкуствен език ... преминал в по-късен ГРЪЦКИ ?!
- Пак припомням, че това е времето на създаването на ЕЛИНИТЕ, на каквито в момента се изживяват ... ренегатите от тракийско(потекло) известни ни като ГЪРЦИ !!
цитирай
25. andorey - Привет и от мен!
27.09.2013 11:55
Така споменатия от Паисий латинин Маврубур всъщност е хърватинът Мавро Орбини, който е писал на староиталиански език. Добре е, че това ценно издание, вече е достъпно и на български език... Поздрави!
цитирай
26. voulgaros - ГЕТСКИ УНТЕР МЕНШЕН. . . . ЧЕТИ И РИВИ ...
27.09.2013 12:10
ГЕТСКИ УНТЕР МЕНШЕН....ЧЕТИ И РИВИ ОТ МЪКА !

ЗЪЛ = КАКО
ЗЛОСТЕН = ПИСМАТАРИС
ЗЛОБА = КАКИА
цитирай
27. get - - Така е ЗНАМ ГО ? - но ОТ КАКЪВ ЕЗИК тогава ? - през ВТОРИ ВЕК ПРЕДИ ХРИСТА елините ... ?
27.09.2013 12:43
voulgaros написа:
ГЕТСКИ УНТЕР МЕНШЕН....ЧЕТИ И РИВИ ОТ МЪКА !

ЗЪЛ = КАКО
ЗЛОСТЕН = ПИСМАТАРИС
ЗЛОБА = КАКИА


... ЗАЕМАТ - ползват ZOILos ? - Това следва да е език близък и до съвременният български ... тъй като в него СЕ Е ЗАПАЗИЛА ЕДИНСТВЕНО думата отговаряща на (даденият от тълкувателите на смисъла на същата ?) !
- Какво виждаш в гръцкият(съвременен !) се ползва една доста цветиста(простонародна българска дума ? "како" ! - превод:"оакване" :))) !

- "Унтер меншен" на АШКЕНАЗКИ(немско наречие-език) иде да ПРЕВЕДЕ - латинското "джентиле"(чуждородец ... също:ДРУГОВЕРЕЦ !) - Самите старозаветници-юдеи ПОЛЗВАТ: GOYM(скот, добитък !).
- Техните духовни прозелити ... следовници на Мохамад имползват семитско(арабската) дума Гяур-идващо от Кавур ... това пък идващо от индийското: "gaur" !

- От къде се е получила тази (?) на пръв поглед немислима връзка Я знам ?! - но на юдео-семитско-еритрео-индийски ПОДЛОГИ - докато се държат предизвикателно-невъзпитано НЯМА ДА Я ОБЯСНЯ ?! :((

- Жалкото е ! - на времето дедите ти ДОРИЙЦИ от Епира - са ни били роднини ! - в момента вие наследниците им, сте с промити съзнания и нямате, както спомен за това ... така и за истината на произхода си ?!!
цитирай
28. leonleonovpom - Здравей приятелю Андрей! Така е, ...
27.09.2013 13:57
Здравей приятелю Андрей!
Така е, прав си.
Но аз съм използвал цитати/ с лека преработка/ на Пайсий.
Защото ми втръсна народоотстъпници тук да мачкат националното ни самочувствие и то със стара дата, когато на пръсти са се брояли равните ни.
В набрал много точки постинг се цитират английски източници, какво били писали за нас.
Смешно!
Когато сме били Велика сила, те още не са измислили приказката за крал Артур.....
Все пак от многото ми контакти с чужденци нямам спомен някой да ме е приел като простак, най-малкото като равен съм бил.От опит знам, само явен простак може да мисли, че аз съм такъв
А за гърците, специално съм търсил някой, за който чистосърдечно да кажа, че ме превъзхожда!
Продължавам да търся!
Заради днешните, явно платени гръкомани потърсих Паисий!
цитирай
29. voulgaros - АБЕ ЕИ ГЕТ. . . . ЗАЩО ВИНАГИ ОБРЪЩАШ ...
27.09.2013 14:18
АБЕ ЕИ ГЕТ....ЗАЩО ВИНАГИ ОБРЪЩАШ ЛОГИЧЕСКАТАА И ПРИЧИННО-СЛЕДСТВЕНАТА ВРЪЗКА ??

ВИЕ СТЕ ВЗЕЛИ ОТ ГЪРЦИТЕ ТЕЗИ ДУМИ... А НЕ ОБРАТНОТО....КОЛКО ПЪТИ ДА ВИ ГО ПИША--ХИЛЯДИ ХИЛЯДИ ПЪТИ.

ВИЕ СИ ИМАТЕ ДУМАТА = ОТДЕЛИТЕЛНА СИСТЕМА=ГРЪЦКА ДУМА.ДЕФЕКАЦИА=ЛАТИНСКА ДУМА---АИДЕ И ВАШТА ДУМА ''СРАНЕ-СЕРА''---МАИ ИДВА ОТ СЯРА??
...А ДУМАТА ''ОАКАМ-ОАКВАНЕ'' ИДЕ ОТ КАКАС-КАКОС - ЛОШО,НЕЧИСТОПЛЪТНО.

КАКВО ЗНАЧИ СЕМАНТИЧНО ''АКАМ'' НА ВУЛГАРСКИ ..??? НИЩО НЕ ЗНАЧИ НА ВАШИЯТ СМЕШЕН КРАДЛИВ ЕЗИК.

КОЛОН-КОЛО-КОЛИА ГР. = ГЪЗ.....КЛОАКА-ЛАТ.=ОТПАДЪЧНА ЯМА. !!




ГЪРЦИТЕ СА ПО-СТАРИ ,ПО-ВЕЛИКИ, ПО-СИЛНИ И ПО-ДОБРИ ОТ ВУЛГАРИТЕ = ПЛЕМЕ ДИВАШКО СЛАВЯНО-ТУРСКО.
цитирай
30. leonleonovpom - Гет, още Цицерон е казал, какъв е ...
27.09.2013 14:37
Гет, още Цицерон е казал, какъв е интересът?
Когато в постъпката на някой си блъскаш главата, защо го прави аджеба, насочи вниманието си към интереса му!
Ами чувал съм, че на оглавяващия гръцката " диаспора" в България му дават шестцифрена сума в Евро, за обучение на редниците в нея
Щедри са, майка или може би дъщеря Европа плаща мурафетите им
цитирай
31. leonleonovpom - Хайде Вулгарос, чакам свежи док...
27.09.2013 14:40
Хайде Вулгарос, чакам свежи доказателства, че гърците са по-добри-Първо ти се докажи за такъв, за да възприема следващото
За останалото отдавна съм наясно, самите днешни гърци също, не се напъвай да търсиш вода на Луната, излишно е!
цитирай
32. leonleonovpom - Ако условно се приеме, че Византия е ...
27.09.2013 15:17
Ако условно се приеме ,че Византия е гръцка, само условно, за да са по-силни от българите трябва промяна на правилата
Едно време бях установил, че на три български победи се пада една византийска.
Промяната ще бъде, една Вшзантийска победа да се брои за четири!
При това условие ще са по-силни, но само при него!
И много те моля, това ,че гърцште са много удобни за западняците да демонстрират милосърдие и фарисейщина, няма да ме спре следващия път , ако скверниш Паисий!
цитирай
33. get - - На такива едни пубертетски изцепки, минаващи за научни, като твоите Вулгарис ... старихора, казваха ... ?
27.09.2013 15:45
voulgaros написа:
АБЕ ЕИ ГЕТ....ЗАЩО ВИНАГИ ОБРЪЩАШ ЛОГИЧЕСКАТАА И ПРИЧИННО-СЛЕДСТВЕНАТА ВРЪЗКА ??

ВИЕ СТЕ ВЗЕЛИ ОТ ГЪРЦИТЕ ТЕЗИ ДУМИ... А НЕ ОБРАТНОТО....КОЛКО ПЪТИ ДА ВИ ГО ПИША--ХИЛЯДИ ХИЛЯДИ ПЪТИ.

ВИЕ СИ ИМАТЕ ДУМАТА = ОТДЕЛИТЕЛНА СИСТЕМА=ГРЪЦКА ДУМА.ДЕФЕКАЦИА=ЛАТИНСКА ДУМА---АИДЕ И ВАШТА ДУМА ''СРАНЕ-СЕРА''---МАИ ИДВА ОТ СЯРА??
...А ДУМАТА ''ОАКАМ-ОАКВАНЕ'' ИДЕ ОТ КАКАС-КАКОС - ЛОШО,НЕЧИСТОПЛЪТНО.

КАКВО ЗНАЧИ СЕМАНТИЧНО ''АКАМ'' НА ВУЛГАРСКИ ..??? НИЩО НЕ ЗНАЧИ НА ВАШИЯТ СМЕШЕН КРАДЛИВ ЕЗИК.

КОЛОН-КОЛО-КОЛИА ГР. = ГЪЗ.....КЛОАКА-ЛАТ.=ОТПАДЪЧНА ЯМА. !!




ГЪРЦИТЕ СА ПО-СТАРИ ,ПО-ВЕЛИКИ, ПО-СИЛНИ И ПО-ДОБРИ ОТ ВУЛГАРИТЕ = ПЛЕМЕ ДИВАШКО СЛАВЯНО-ТУРСКО.


- Какво си застанал като ПУЛЕ пред майка си ?!
- Отдавна ми е минала възрастта в която да разсъждавам по схемата - Кой е "по-най" !

- Това може да го впечатлява само един човек, с незрял интерект и морал ?

- Аз ти посочвам ... древност и общност на думи - Ти ми се държиш, като "пуле" ? - поведението(подхода към проблематиката !) ти си е твой - Не го прави мой проблем ?!

- От толкова думи с общ корен и то СТАРОДАВНИ - не ти ли примърда нещо у главата ЧЕ ? - Нещата, които обясняват за Историята(в частност на българи и гърци) не са точно така, както ни ги внушават ?!

- Погледни фолклора ? - погледни малоазитските "турци"(слагам ги в кавички, защото това население става турци през миналият век) и малоазитските гърци ... че и вий ИГРАЕТЕ ЕДИН И СЪЩ ТАНЦ - ЗЕЙБЕШКИ ?!
- Ти някога в живота можеш ли да си представиш заклети-кръвни врагове, да се хванат за ръка и КОЛЕКТИВНО ДА ИЗМИСЛЯТ/ИЗИГРАЯТ ЕДИН И СЪЩ ТАНЦ (?) - защото аз врагове съм виждал да се бият и убиват - но хоро да играят, Не ?!

- Продължавай приятел - да черпиш с пълни шепи от историческата помия на панелинската история ... пък ще видим, накрая ?
цитирай
34. get - - Според митовете, блудница е Европа ! - поради това вероятно и е пресъщо да живее и върши ГРЕ(х/к) :(( !
27.09.2013 16:32
leonleonovpom написа:
Гет, още Цицерон е казал, какъв е интересът?
Когато в постъпката на някой си блъскаш главата, защо го прави аджеба, насочи вниманието си към интереса му!
Ами чувал съм, че на оглавяващия гръцката " диаспора" в България му дават шестцифрена сума в Евро, за обучение на редниците в нея
Щедри са, майка или може би дъщеря Европа плаща мурафетите им


- С Вулгарис ми е интересно да си пиша-общувам - За да си изведа за мен ДИАГНОСТИЧНАТА КАРТИНА НА ЗАБОЛЯВАНЕТО ? - А то е интелектуално и морално ?

- На момчето му говоря за ОБЩНОСТ ... ДРЕВНА на ДУМИ, които в СТАР ГРЪЦКИ и СТАРбългарски СА В ПЪТИ ПОВЕЧЕ отколкото ДНЕС в НОВОГРЪЦКИ и БЪЛГАРСКИ ?! - Въпреки ОЧЕВАДНОста на ТОВА ?! - момчето с объркано САМОсъзнание продължава да ми преповтаря неща, които са писани в книжки наречени История от европейци за европейци ?! - в самите книжки, първоначалната трактовка на ЕЗИКОВАТА БЛИЗОСТ не са възприема ПОЗИТИВНО а казват, че според техните ТЕОРИИ това е СЪВПАДЕНИЕ-феномен, с което утвърждават СХОЛАСТИКАТА като "НАУЧЕН" метод ?!

- Момчето Вулгарис, в липсата си на доводи ми заявява(ТОВА на което е НАУЧЕНО от Европейската история !):
- АБЕ ЕИ ГЕТ....ЗАЩО ВИНАГИ ОБРЪЩАШ ЛОГИЧЕСКАТАА И ПРИЧИННО-СЛЕДСТВЕНАТА ВРЪЗКА ??
- ВИЕ СТЕ ВЗЕЛИ ОТ ГЪРЦИТЕ ТЕЗИ ДУМИ... А НЕ ОБРАТНОТО ... ГЪРЦИТЕ СА ПО-СТАРИ ,ПО-ВЕЛИКИ, ПО-СИЛНИ И ПО-ДОБРИ ОТ ВУЛГАРИТЕ !

- Това е пример за ЧУЖДООМРАЗИЕ-ксенофобия – И както УЖ от Брюксел се борят с нея - така в читанките по история същата продължава да се проповядва !

- Какво ми остава на мен да отговоря на ГОРНИТЕ ДОВОДИ ?
- Да се съглася с ГОЛОСЛОВНОТО ТВЪРДЕНИЕ на Вулгарис - Но с това ще ОТРЕКА твърдяното от Херодот, че в ... Миналото си АТИНЯНИТЕ СА БИЛИ ПЕЛАСГИ и са говорили НА ТЕХНИЯТ ЕЗИК ... по-късно са заговорили "гръцки" ! - Това ли следва да направя ?
- Но с това ще да загърбя, твърдяното от езиковеди: Вентрис, Чадуик, Фасмер, Филармаер и още други ...Които казват, че в гръцкият има по-стар(чужд) езиков пласт (субстрат!) ?
- Пита се ??! - кой привнесоха ЧУЖДОСТ В ЕЗИКА ? - По-старите АВТОХТОННИ пеласги в ДАНАЙСКИЯТ ЕЗИК или ПРИДОШЛИТЕ данайци в ПЕЛАСГИЙСКИЯТ ЕЗИК ?!
- На това, ДОРИ без да е ИСТОРИК човек ... може сам да си отговори !!

В заключение, ЕТО ОЩЕ ЕДИН ПРИМЕР ! - Който ни ДЕМОНСТРИРА Вулгарис за общност в езици ?!
Цитат: "КОЛОН-КОЛО-КОЛИА ГР. = ГЪЗ.....КЛОАКА-ЛАТ.=ОТПАДЪЧНА ЯМА. !!"
- Това същото дава в Химията думата "колоид(но/а)" , ОЗНАЧАВАЩО ? - – органично вещество, което не кристализира, а във водата дава гъст пихтиест разтвор.
- Едно такова вещество в природата на български се нарича КАЛ !

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom
Категория: История
Прочетен: 1016475
Постинги: 84
Коментари: 2355
Гласове: 7087
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031