Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.03.2013 17:37 - Една съвременна история
Автор: leonleonovpom Категория: История   
Прочетен: 4915 Коментари: 12 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Тя всъщност е поливариантна. За да стане едно, тлавният герой ще наречем работодател.Интересно, едно време беше мръсна дума, сега звучи гордо. Да проследим гордостта й и да си направим изводите.
Та назначава работодателят някакъв нещастник, просещ работа-сигурно не е бил в схемите. Да,  но не му плаща-месец, два и повече. Той си иска заработените пари, но всуе, напразно!
Възмутеният и притесняван работодател споделя с друг, подобен.:
-Каква наглост! Не стига , че му давам работа, ами смее да иска и пари отгоре. Вместо на мен да плати за услугата....
Оставям на Вас правото за допълнения и корекции.



Гласувай:
9



1. leonleonovpom - Да, но по кротко и не по учебник. М...
07.03.2013 17:41
Да, но по кротко и не по учебник. Моите учебници ги унищожи голямото наводнение в Поморие и един гаулайтер, бивш партиен секретар не ни плати обезщетение.Каза, че ще пием студена вода. Пием и до днес. Защото бяхме кулаци, заради прадядо ми. Иначе си брояхме стотинките
цитирай
2. leonleonovpom - Подобна реакция на работодател, ...
08.03.2013 14:41
Подобна реакция на работодател, обучаван някъде по комсомолските семинари, обяснява донякъде случващото се днес, така ли е?
цитирай
3. leonleonovpom - ЧЕСТИТ ОСМИ МАРТ НА ВСИЧКИ ЖЕНИ В ...
08.03.2013 14:43
ЧЕСТИТ ОСМИ МАРТ НА ВСИЧКИ ЖЕНИ В БЛОГА! , дори и със закъснение
цитирай
4. leonleonovpom - Вече си говоря сам тук, но след ци...
10.03.2013 14:22
Вече си говоря сам тук, но след като цикълът обхваща и Осми март, а съм го и засегнал , да го продължа.
Много приказки има за жените Например, че където са парите ,там са и жените, че парите вървят с жените. Но най стойностна е ,че до всеки успял мъж стои умна жена. Да си огледаме политиците и не толкова тях, а жените до тях. На тази база, ще правим изводи
Ще споделя нещо, което няма връзка стова, не съм политик, но как във върхов момент може да се провери жената до теб.На 10 06 1990 г служебно трябваше да летя до София и след това до Москва. Жена ми дигна скандал, да се отказвам, ще взривят някой от самолетите, Бях млад на трийсет и няколко години, на кого ще оставя две деца. Беше невъзможно да се откажа, нямах заместник и ядосано и казах, че тъкмо ще се отърве от мен и тръгнах. С крайчеца на окото си забелязах сълзите и. Бяха истински...
цитирай
5. kasnaprolet9999 - Прав си, но това е от гледна точка на ...
10.03.2013 19:32
Прав си, но това е от гледна точка на мъжа, докато аз разглеждам в моя постинг въпроса какво е мъжът за жената. Много жени напоследък игнорират мъжкото присъствие в живота си и непрекъснато се стремят да доказват на всички около себе си колко им е по-добре така, как добре се справят. Те са всичко друго, но не и жени и когато се върви срещу природата това се отразява пагубно. Не е голямо геройство да си сам, а да положиш усилия да си намериш половинката и както казваш ти да го изградиш с ум и доброта като мъж. Освен тях трябва и други умения, които са ни заложени и дремят в нас -проявяват се когато им дойде времето. А колкото до работодателите, тяхното поведение е част от причината нашата икономика да е на това дередже. Искат да забогатеят за един ден, повечето не са лоялни нито към работниците си, нито помежду си. Да не говорим за източването на държавата с ДДС -измами и укриване на данъци.
цитирай
6. get - - Ще ти отговоря с две думи приятелю на този въпрос ?
10.03.2013 21:00
leonleonovpom написа:
Вече си говоря сам тук, но след като цикълът обхваща и Осми март, а съм го и засегнал , да го продължа.
...


- Търси отговора ! - в легендата за "Естир" и "Пурим" ?! - ако мислиш, че съм мнителен, провери къде в каква културна среда се появява за пръв път, празнуването на "8-ми март"... търси Клара Цеткин ?
- Тук възниква една гатанка - хората поселявали предна Азия по времето, когато се чества култа на богиня Ищар (1-во хилядолетие пр.н.е.)http://www.sourcememory.net/art/anadolu/continuities.html
... е същото, като през (последна четвърт на 3-то хил. пр.н.е.) http://www.matrifocus.com/SAM04/spotlight.htm
- И ако продължим по тази релационна верига ... то би следвало и трако-белазгическото население от Мала азия и северо-източно Средиземноморие да са семити ?(но за мен, определено не са такива !)
цитирай
7. leonleonovpom - Съгласен съм Невена, така е устроен ...
11.03.2013 17:25
Съгласен съм Невена, така е устроен животът с женското и мъжкото начало Това са прозряли и създателите на атомната бомба-тя се взривява при съединяване на двете половини.
Затова и не вървят нещата при нас, липсват умните жени до политиците. Не че са глупави общо взето, но не подчиняват ума си в полза на тях и работата им.
За работодателите е и пародийно и не много далече от жалката истина. Липса на морал, липса дори на историчност- има ли работодател , на който баща му е бил такъв, да не говорим за поколения назад. Друг е въпросът , криво да седим, право да съдим, че ги назначиха!
Поздрави!
цитирай
8. leonleonovpom - Вярно е Гет, но в случая аз се прид...
11.03.2013 17:30
Вярно е Гет, но в случая аз се придържам към традициите от близкото минало!
Въпросът, който проучваш, наистина е интересен и би дал отговор на сериозни неща!
Поздрави!
цитирай
9. get - - Въздържам се често, поради морални скпрупули да коментирам близкото минало(и настояще), поради напълно нормална реакция на четящите ... ?
11.03.2013 18:02
... и най-вече по причина, че всеки може да ми постави резонният въпрос: А бе байно, ти който критикуваш команизЪма ... не беше или и ти един от тях, в битността си като милиционер ? - вероятно ще имат основание, така да апострофират критиците ми ?!
leonleonovpom написа:

Вярно е Гет, но в случая аз се придържам към традициите от близкото минало!
Въпросът, който проучваш, наистина е интересен и би дал отговор на сериозни неща!


- Но накратко ! - човек не се ражда научен - човек с годините трупа знания и от там прозрения ! - та ще кажа "Какво съм прозрял" ?
А/ Това в което живяхме, кой как иска да си го нарича, най-малко съдържателно( според мен) се отнася към понятието "комунизъм" - Ние живяхме в държавен капитализъм ... доста често с черти на военен, такъв !
Б/ В основното произведение, което задължително учехме(вероятно и ти си държал изпит по него) марксовият "Капитал" - Има пропуск(!)(за мен съзнателен) по отношение същностното при "учението", тоест въпросът Кой е експлоататорът ? - ПРЕДПРИЕМАЧА(производител) или БАНКЕРА(лихвар) ? - кой(и как-начин) присвоява, приращението(принадената стойност) ?

- А относно - дали миналото има отношение към настоящето, повтарям думите на Дж. Оруел:
"Който контролира настоящето - контролира миналото. Който контролира миналото, контролира бъдещето." - а това има пряко отношение, към същностното за ннауката История !

- Поздрав !
цитирай
10. leonleonovpom - Недей да имаш скрупули от профес...
11.03.2013 20:49
Недей да имаш скрупули от професията си, освен това даваш доказателства, че си я надрасъл и то много. Някои, които демонстрират тук анонимно самочувствие, кой знае пък какво прикриват! Аз, ако не бях частично ,още от самото начало се поразкрил, щях ли да изживея всичко това?!
България е световен щампион по тарикати, но за чужда сметка!
цитирай
11. get - Недей да имаш скрупули от профес...
12.03.2013 13:29
leonleonovpom написа:
Недей да имаш скрупули от професията си, освен това даваш доказателства, че си я надрасъл и то много. Някои, които демонстрират тук анонимно самочувствие, кой знае пък какво прикриват! Аз, ако не бях частично ,още от самото начало се поразкрил, щях ли да изживея всичко това?!
България е световен щампион по тарикати, но за чужда сметка!


- Хм-ъм, как да ти отговаря ?
- Морала не е като медала да го закичиш и да кажеш: Ето на - аз съм Моралният !
По-скоро за мен е обратното - към момента, тези с най-много отличия(от държавата) трябва да се отнасяме с предпазливост относното тяхната морална чистоплътност ?! ... в тази връзка, нямам притеснения от миналото си, като човек овластен по силата на служебното ми положение ... като такъв злоупотребил с власта !
- Притеснението ми идва от това, че хората сме приучени да мисли с категории(клишета) - от това пък, страдат изводите ни !
цитирай
12. leonleonovpom - Така е, затова уточних, че са с пр...
13.03.2013 20:47
Така е, затова уточних, че са с присаден манталитет и затова реагират остро, когато някой излезе от неговите рамки. Нямат стандартни щамли. Много лошо била българите да са местно население. Но никой още не им е вкарал записа, затова няма отговор на Защо?
До 85-та всичко беше под пълен партиен контрол. След това за 4-5 години се даде свобода на тези които искат да работят и да се развиват. За мен те са най-ползотворните години,който осмислиха целия ми трудов стаж. След това дойдоха разрухата и разбира се , разграбването
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom
Категория: История
Прочетен: 1016429
Постинги: 84
Коментари: 2355
Гласове: 7087
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031