Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.11.2017 18:00 - къде е Истината в купата сено
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 1844 Коментари: 10 Гласове:
8

Последна промяна: 14.11.2017 22:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
   
Emi blog - Моят блог в Blog. bg emi1ts.blog.bg/
  1.  

 Не следя политическите новини и въобще новините по медиите като цяло!Не намирам смисъл  да гледам повтарящи се и без никакви конструктивни идеи  и даже напротив създаващи негативна нагласа новини ,които  с подбраната си информация и манипулации са далеч от стремежа да стигнат до истината !А според мен няма нещо, което да е по-важно ако имаме желание за промяна и развитие към по- добро!

Тази сутрин имах възможността да изгледам повторението на „Панорама” от 10.11.17 г започващо с интервю на водещия Бойко Василев с президента Румен Радев!Много е интересно ,според мен както и цялото предаване!Потърсих видеото в  Youtube с идеята да го споделя тук но се оказа че там не съществува,което ме амбицира още повече да информирам повече хора за стойностния и много актуален разговор за положението и политиките  у нас днес!Надявам се да е интерeсно и за вас!Хубав ден!

                https://www.bnt.bg/bg/a/prezidentt-rumen-radev-pred-panorama

       image

НАМЕРЕТЕ ИСТИНАТА!

Здравейте!
   Без особени очаквания за отклик на това мое лично мнение реших че е добре да го споделя тук!Става въпрос за предния ми постинг във връзка с това което намирам за ценно и важно в публикацията си! Накратко - това е което успях да отсея за себе си:

„..Преходът ще свърши ,когато се проникнем с уважение към всички жертви от всички епохи и се отнасяме с респект към градивните,прогресивните и родолюбивите"- това е другата знаменателна мисъл (освен мисълта "Да открием посоката в която да вървим заедно") изказана от президента Румен Радев ,която ме впечатли и възхити с мъдростта и разумността си!За съжаление се убедих в безразличието и бездействието ,липсата на интерес и подкрепа и към градивните идеи и към прогресивните личности от страна на нас българите като цяло от което аз лично си правя извода ,че още дълго ще има да пътуваме по тежкия и безхаберен път на прехода в България!Този мой постинг ми беше много полезен за осъзнаването на това! Хубав ден на всички!

                                                                image

   И още една мъдра мисъл изказана от президента Р.Радев :"...Ние трябва да търсим и отсяваме доброто от всеки..."
                 
                 Успех!))
 

  2. emi1ts - Благодаря Юлия! 
13:15 Благодаря,че оценяваш усилията ми наистина!Съжалявам,че се разминаваме в вижданията си(изхождайки от определението ти за моето мнение и разсъждения)!Просто можеш да кажеш ,че си на различно мнение и да го изкажеш по начин по който разумно да се обосновеш и го докажеш и така да убедиш мен и другите в правотата си !Различното ти мнение не ме притеснява- не съм очаквала друго!Хубав ден Юлия!

цитирай

  3. milady - мила еми,какъв късмет,
13:26 такъв мил и бърз отговор
и, аз ти благодаря,че ми даваш чудесен начин ,да се докажа..
само, че..пред кого, мила миЕми!?
тъй като имам афинитет към кратките дебати,
само един въпрос имам..
ти, така ли виждаш „политиката“ в България..
цветя и рози и ..малко фалит..
казвам го, защото аз съм философката на блога, 
и, имам изградено холистично мислене
/ да не се бърка с екЗарц-езотерично:)
Благодаря за разбирането,и Темата!
хубав ден и на теб!
Юлия



Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - къде е Истината, търсим я..
14.11.2017 18:10
между Еми-то
и мен..
вие сте..
цитирай
2. milady - ето го моят въпрос..към сладкодумната Еми-то
14.11.2017 19:42
ти, така ли виждаш „политиката“ в България..
цветя и рози и ..малко фалит..
казвам го, защото аз съм философката на блога,
и, имам изградено холистично мислене
/ да не се бърка с екЗарц-езотерично:)
цитирай
3. troina - ее, ко стана с моя дебат...
14.11.2017 20:15
увиснах пак,самичка...
е, затова казвам,че 80% тук сте...лицемерни и страхливи...
вие, кво си помислихтее,че сте...деМ били,ли..
моля ви...
аз съм възпитана по френски стара дама..
цитирай
4. milady - жалко, гледам,че милата еми, няма време за мен...
14.11.2017 21:48
donchevav написа:
Красиви картинки - много нежни, ефирни - смекчават остротата на темата. А иначе искрено се надявам и аз на повече дела...
Поздрави!

Да,всички имаме надеждата да се тръгне в една градивна посока за решаване на проблемите ни и всеки да е на подходящото си място -интелигентните, експертите ,хората с прогресивно мислене да могат да реализират идеите си!Аз съм за това ,личности като президента Румен Радев да бъдат подкрепяни в прогресивните си идеи а не да бъдат нападани и ограничавани както е в момента!
Поздрави!С пожелание за приятна вечер!

11. milady - мила еми,
21:46
ето го моят отговор в постинг
може би,ще имам удоволствието, да чуя
и там твоето мнение по сложния полит/и човешки казус
зашото, тези сладки думички, бг народ ги слуша от 30г...ще станат
това е едно поколение,мила..
аз го намирам за страшно предателство..
а,къде бяха „делата им“ през този дъълъг период?!
дано имаш честен отговор пред Съвестта си
Благодаря за вниманието
юлия
цитирай
5. milady - miloto emi.:)))
14.11.2017 22:16
нещоо много ми е..познато,как пише..
и,що ли от 12 ч, не намери и 15 мин за мен..
ще протестирам..
на Първа...
подписала се,милата еми..
Успех!))
цитирай
6. ladylady - вондерицата има безброй имена тук, и си играе най/вече с нефелните пенсии...
15.11.2017 10:00
12. batogo - !!!:))) Сърдечно ти благодаря, Inel379!
06:46
Коментарите ти винаги са много точни, мъдри и силни!
Светли, творчески дни!

13. ladylady - добро утро, да допълна, ако може..
09:57
лъжливи,потайни, меркантилни..пророци, не са ни нужни
а,клакьорите са най-смешни и жалки заблудени офчици
лаладжии,това е грозната истина, вундерице
аз съм ,знаеш коя Юлия Първата и последната ,за Истината!!
цитирай
7. milady - какво вповече каза..блогерката Юлия?
15.11.2017 12:09
6. milady - !!!? ние дебатираме,и добре,че сме на П-ва, за да дам пример..
12:07

Поведението на съблогърката Юлия е показателно и красноречиво!Жалко е но у нас днес дори в blog е трудно и е повод за нападки от страна на личности като Юлия да изкажеш личното си мнение!/

..........
защото това липсва тук,мила Еми,
както и консенсуса ,и честните дебати в бг.гражд.общество..
Общество се прави със силни,смели и свободни от лични интереси личности..
къде казах нещо вповече,недоумявам, мила!
поздрав,съблогерката Юлия
цитирай
8. litatru - Как ясно го е казал президентът: Ах! ЦИТАТ:
15.11.2017 18:53
„..Преходът ще свърши, когато се проникнем с уважение към всички жертви от всички епохи и се отнасяме с респект към градивните,прогресивните и родолюбивите"- това е другата знаменателна мисъл (освен мисълта "Да открием посоката в която да вървим заедно") изказана от президента Румен Радев!"
Ами и да не ги беше казал тези свои затрогващи мисли, то е ясно ;) ВРЕМЕ Е НАЙ- ПОСЛЕ народе (в мизерия) - (имам пред вид - мъничко бедничък) ДА "открием посоката , в която да вървим заедно"... Да вървим, вървим, ... им, мммм... ам ка му, до кога?! Еми - докато умре.ееет. и тогава, народе НИЕ ГОРЕСТОЯЩИТЕ тотално ще се оправим, а вие долулежащите вече няма да имате нужда от оправяне хихихихи... а пчих! Извинете за кихането, Милейди! Емѝѝѝ, кихаме си: за данъци, за лечение, на общинари, за увеличение на цени на храни... Е, .... хайде стига, де! Оправят ни яко всички до единнннн!
Милейди, напълно те подкрепям!!!
Бъди щастлива, напук на всяко зло!
С обич - Литатру!
цитирай
9. ladylady - 8. litatru - Как ясно го е казал президентът: Ах! ЦИТАТ:
15.11.2017 20:52
Лити благодаря ти за разбирането и подкрепата мила
ти си добър и честен човек
цитирай
10. saankii - Emi blog - Моят блог в Blog. bg emi1ts.blog.bg/
17.11.2017 23:52

Wonderess за 10 години е сътворила 99 имена
ще направя списък скоро
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2262579
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол