Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.09.2017 15:47 - "Голяма търговска верига
Автор: tvmreja Категория: Новини   
Прочетен: 1241 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
обяви, че ще връща парите за яйцата с фипронил", викат нашенските телевизии.
Интернет-потребителите вече са узнали, че тази верига е "Лидл". Прочели са във фейсбук-профила на компанията или в новинарските сайтове.

"Доброволци от голяма търговска верига се включиха в почистването", каканиже Би Ти Ви по време на "ленинския съботник" онзи ден. Не казва коя, но кадрите недвусмислено са запечатали момчета и момичета с "Била" на тениските. (Ако СЕМ глоби телевизията, дано си е струвало...) 

"Газирана напитка" се лее в пловдивски фонтан, съобщават от екрана. Авангардният художник, горкият, дали е знаел, че медийният ни закон забранява да се казва "Кока-кола" извън рекламния блок?

Мъдрата разпоредба сигурно се стреми да опази зрителя от влияния, "несанкционирани" с рекламна "шапка" (това е оня силен звук, който ви кара да грабнете дистанционното и да смените канала на мига). Или пък да не позволи "доброто име" на този или онзи икономически субект да бъде поставено под съмнение...

Вярно, ако не кажеш в ефир "Потребители се жалват на омбудсмана от Мтел", за да спазиш закона, едва ли постигаш някакво опазване на някаква дълбока тайна, понеже така или иначе новината е вече в социалните мрежи и форумите.

Когато пък говориш за "пожар в склад за дрехи", вследствие на който сайтът на фирмата не работел, и всички знаят за кой търговец става дума, лъсва некрасивото лице на скритата реклама.

Лицемерието на родното законодателство граничи с ограбване на потребителя на радиа и телевизии, защото зрителят и слушателят получават информацията непълна, осакатена. Това ги прави лесна жертва на фейкнюз и ги принуждава да търсят допълнителни сведения в източници, където безумни членове и алинеи не ограничават журналиста да назове обекта, за който говори.

Хубаво би било нещо в тези правни постулати да се промени, за да може репортерът да каже смело: "Форд" блъсна ФИАТ на кръстовището на еди-кои си улици", а не "Една кола блъсна друга кола..."


Тагове:   телевизия,   реклама,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tvmreja
Категория: Новини
Прочетен: 1029962
Постинги: 418
Коментари: 433
Гласове: 1305
Архив