Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.08.2013 21:24 - Цар Борис ІІІ - 70 години без него
Автор: leonleonovpom Категория: История   
Прочетен: 8473 Коментари: 27 Гласове:
14

Последна промяна: 31.08.2013 21:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
За мъртвите,  добро или нищо!
За лредпоследния цар доброто не е никак малко!
Преди време се разрази смешен спор на тема република или монархия/ царство/
Ами републиката е царство , но на народа.Значи един добър цар може да докара работата до царство на народа, е, за царство или за република говорим тогава?
Ами някои депутати сега, с формалното им преизбиране десетилетия вече, те какви са?! Не са ли малки царе!
Не ми е целта да докарам нещата до апотеоз на Борис ІІІ, но според мен той е от добрите царе. Нещо повече, с дипломацията си и резултатите от нея се доближава до Иван Асен ІІ
В икономическо отношение през 1939 година България дели 10 - то място в Европа.Отстъпила е с две места в сравнение с 1900 г., но са се появили и нови държави, като Чехия, Полша, Австрия...
И това в условията на отминаваща икономическа криза.Какво означава 10-то място сега?! -Да се мерим с Белгия или Холандия например
Но подред!

1/ Македонстващите тероризират София, убийствата са ежедневие.Царят вика Кимон Георгиев и го пита може ли за 6 месеца да се справи с тях?
При потвърдителния отговор му дава карт бланш да действа
Резултатът!
Един виц от тогава:
Комитите имат обичай да ядат и пият, но без да плащат. Двама влизат в кръчма. Зад кръчмаря е окачен портрет на Кимон Георгиев.
Поръчват си, ядат и пият и предвидливо, преди да се изсухлят пристига кръчмарят със сметката. Не можейки да повярва , единият  посочва  и пита на македонски кръчмаря дали види пистолът. Без да губи самооблодание, той пък им посочва портретът и пита дали видят кьорут?
Вбесени, плащат незабавно и навън коментират какво време е дошло-да се пие ракия со пари

2/ Царят разбира, че най-голямата злина  за народа са партиите. И ги забранява. Какво ли добро е видял българския народ от тях някога?!
Резултатът! Утопичното сега десето място през култовата за сравнения 1939!

3/ Присъединяването към тристранния пакт.
Силно критикуван е за това.
Но имал ли е избор.На границата е чакала 650 000 армия и Хитлер недвусмислено е казал, че с договор или без договор, тя ще влезе в България
Още едно добро за народа!

4/ Самият договор
В него има клауза, неразрешаваща на германците да водят военни действия на българска територия. И те стриктно се придържат към нея. Няма да излагам гърците ,няма да коментирам комичното положение в, в което изпадат в тази връзка.Германците спазват договора и през 1944г. ,като се изтеглят без бой от България.
Царят е един от малкото ,уважавани от Хитлер. Защото е личност и той оценя това!

5/ Спасяването на евреите
Много коментирано, но абсурдно без него

6/Неизпращане на армия на Източния Фронт
Това е върхът на политическата и военната му дипломация. За сравнение може да послужат две армии направени там буквално на кайма-румънската и унгарската.
По всичко изглежда, че за това упорство  царят заплаща с живота си. 
Дари само това да бе резултатът от царуването му, премного е!
Поклон към паметта му!


Допълнение-Не съм монархист и не съм член на монархическа партия, както и на каквато и да е друга, просто изреждам фактите





































































































Гласувай:
14



1. leonleonovpom - Да, веднага ще се направи връзка с ...
31.08.2013 22:17
Да, веднага ще се направи връзка с мръсната монархия
Горката , наистина чиста и свята република, няма по-голям и велик от Левски, толкова мръсотия и лепнаха през последните 25 години, но никак не и личи.
Дано издържи още много години на такъв товар!
цитирай
2. vmir - С чиста съвест,
01.09.2013 08:17
бих повторил всичко казано от теб. Натискът върху България от всички страни е бил колосален и цар Борис III е успял да предотврати най-страшните му последствия. Истината трябва да се казва по-често, защото днес сме в ръцете на същите зли сили, които от ПСВ насам работят активно за ликвидирането на България.
цитирай
3. leonleonovpom - Благодаря Вмир! Изложих нещата, ...
01.09.2013 09:16
Благодаря Вмир!
Изложих нещата, поне се помъчих, напълно неутрално.
Прекласно знам, че ще скочат най-опасните патриоти - псевдопатриотите и ще омаскарят всичко.
Човек да съжалява , че не сме в Аспарухово или Крумово време, та да покажем на тези, който ни смятат за играчки, кой сме наистина
Но тогава псевдопатриоти със сигурност не е имало и ако са се появявали, бързо са стигали до дръвника
Поздрави!
цитирай
4. germantiger - Поздрави!
01.09.2013 09:17
Мисля, че си се объркал в съждението защо и за какво заплаща Царя с живота си, но нито ти, нито аз НЕ можем да докажем категорично съжденията си.

Моето е противоположно - другарите москали са убийците му.

Другото е точно, лаконично и абсолютно написано!

Линквам постинга ти в две групи към вибокс7, силен постинг с яснотата си.

P.S.
Детайл:
ГЕРМАНИЯ Е ДАЛА НА БЪЛГАРИЯ В 1941Г. С ГЕРМАНСКА КРЪВ НА СВОИ ВОЙНИЦИ И БЕЗ КАПКА БЪЛГАРСКА КРЪВ ЗА АДМИНИСТРИРАНЕ МАКЕДОНИЯ, ЗАПАДНА-ЕГЕЙСКА ТРАКИЯ И ОСТРОВИ В ЕГЕЙСКО МОРЕ
цитирай
5. leonleonovpom - Благодаря, Германтигър! Спр...
01.09.2013 13:26
Благодаря, Германтигър!
Справедливостта го изисква!
Някой ще каже ,че царят не е българин!
И Батенберг не е българин!
Не са българи по рождение, но са по -българи от много по рождение българи.
Не искам да обиждам никого. Просто резултатите от работата им са такива.Прегърнали са с любов новото си отечество.
За Борис имам предвид, че родителите му не са българи. Невероятен дипломат, подчинил това си силно качество в полза на България, не на комисионни!
цитирай
6. freeoldmen - leonleonovpom, стана ми интересно
02.09.2013 00:50
за комичната случка с гърците. Би ли ни разказал?
цитирай
7. leonleonovpom - Да Димитър, в текста се вьздържах, но тук няма причина
02.09.2013 08:21
Оказва се, че германците много внимателно са чели " Илиада"-та. А гърците са я позабравили или си мислели, че подобна хитрост никой не е в състояние да измисли
Започнали германците да изкупуват магарета и то масово.Коректно си плащат-това в Родопите.
Хората започват да се чудят.Все пак са техническа нация, за какво са им
Започнали да подпитват,като за всеки случай им казвали, че магаретата, освен за работа ,за друго не стават.
Германците се подсмихвали и казвали, че скоро ще разберат
Германската армия съгласно договора няма право да води война на наша територия.
На границата Гърция има силно укрепена линия-" Метаксас", считана за трудно превзимаема.
Една нощ, подбрана според капана, масирано срещу цялата Метаксас пущат магарета" въоръжени " с фенери.
Гърците се скъсали да стрелят. От германска страна имало само наблюдатели, които маркирали всички огневи точки.
На сутринта авияцията им , имайки информацията, за броени часове сринала цялата линия и армията им минава границата без бой
Това е накратко
Е, в случая, все пак е война, германците явно демонстрират и чувство за хумор
Та това е, човек трябва да си знае историята, колкото и да е спорна
цитирай
8. get - - Истинският патриот и РОДОЛЮБЕЦ(!) НИКОГА НЕ СЛЕДВА да има нищо общо с НАЦИОНАЛИЗМА !
02.09.2013 12:11
„Аз разбирам света ЕДИНСТВЕНО, като поле за КУЛТУРНО СЪРЕВНОВАНИЕ между народите.” !! - Гоце Делчев

leonleonovpom написа:

Да, веднага ще се направи връзка с мръсната монархия
Горката , наистина чиста и свята република, няма по-голям и велик от Левски, толкова мръсотия и лепнаха през последните 25 години, но никак не и личи.
Дано издържи още много години на такъв товар!

- Такъв е Данаил Крапчев !! - също македонец и Революционер !
- Такъв е и Стоян Михайловски ! - този който написа не ссамо басни (осмиващи човешката низост) - но и Химна в който се пее ! "Върви народе възродени ! - като често забравяме, че е и един от ръковидителите на ВМРО - отетглил се поради, интригите на "ДВОРА" - Той, царският двор(или по-скоро комплота му със едни "странни сили" !) ... СЪСИПА, чрез убийства и "кадруване"(интриги) - националната идея в лицето на ВМРО ?!!

- Караш ни да говорим за цар Борис ... някак си изведен, от контекста на историческата конкретика ? - Така не бива !!!

- Това е все едно да дадем ... безапелационно-категоричен отговор, охарактеризиращо го в: "Какво е движело Валтер Ратенау(външен министър на Ваймарската СОЦИАЛИСТИЧЕСКА р-ка) при подписването на "Рапалският мир" със "сАветска "Расссия" ?
- Какво го е накарало да каже: "Има ТРИСТА СЕМЕЙСТВА, които движат съдбата на Европа" ... ? ... или ... : "Те имат такава власт, че могат да принудят половината свят да произвежда говна, а другата половина да ги яде" !!

- Омръзна ми от НАЛОЖЕНИТЕ и НЕКОРЕКТНИ исторически ИНТЕРПРЕТАЦИИ на ФАКТИТЕ !! - или образно казано - да ме принуждават да "ям говна" !!?

leonleonovpom написа:

1/ Македонстващите тероризират София, убийствата са ежедневие.Царят вика Кимон Георгиев и го пита може ли за 6 месеца да се справи с тях?
При потвърдителния отговор му дава карт бланш да действа
Резултатът!
Един виц от тогава

- Кимон Георгиев(масона и член на КПСС !) ... "вечният превратаджия" ! - Какво ли кара цар Борис, да го постави на Министър председателският стол - като за това има определен Генерал ?!

- Това е нещо подобно, като с "Freikorps"(убили Р.Луксембург и К. Либкнехт(януарското въстание от 1919 г.)!), които в последствие са фундамента в (Stahlhelm или NSDAP - Национал-СОЦИАЛИСТИЧЕСКА немска работническа партия !) ?

- Ей поради ТЕЗИ всички ЗАЩО ?
- Редактора на в-к"Зора" Д. Крапчев ... когато през 1940 г. ни критикуват за влизането в "Тройният съюз"(не без участието и настояването от страна на руските комисари ВИЖ: Аркадий Соболев зам.нарком. на Молотов !) - КАЗВА на "великите" - Ясно и кратко ! - Вие защо НЕ ГИ СПРЯХТЕ ??!

- Поздрав !

П.П.
- Не искам да критикувам(от позицията на примитив !) Борис ... но той е бил "два пъти в повече" ЛИСИЦА от баща му Фердинанд !! - или поне, много добре информиран ! - Което говори за, много добре, работещи и структурирани, външни канали за получаване на информация(конфеденциална(разузнавателна) !!
цитирай
9. leonleonovpom - Гет, той не е идеален, както и всеки ...
02.09.2013 13:29
Гет, той не е идеален, както и всеки друг човек, има си слабости
Още в началото казвам, че ще го спомена само с доброто, това е годишнина от смъртта му
А то си е така, не е измислено, може да е резултат от съвети, но всеки умен ръководител се вслушва в тях!.
С лавиране, с дипломация, успява да извлече максимума за осакатена България.
Той е единственият, който на няколко пъти налага волята си над Хитлер.
Е, хитра лисица е, но в полза за България.
По-добре разбираш и си по-наясно от мене какво щеше да стане с армията ни на Източния фронт!
Баща ми е бил в Унгария и на Драва.
Разправяше ми, как веднаж им дошли руснаци на помош и веднага се хвърлили в атака.Германците също излезли от окопите.Били се помежду си като зверове.
няма по-добри войници от тях.
Ние, много е възможно да сме веднага след тях,не случайно са ни наричали прусаците на Балканите, но тази армия е щяла да бъде унищожена.
Изтръпвам, ако вместо Борис е бил управник някой от нашето поколение.Щеше/ щяха/ да ни жертват за комисионни
Борис І е светец, заради дипломатическите си ходове, но е загубил всички битки, освен тази със сина си
БорисІІІ също е успешен дипломат в полза ва България, но придвидливо е бягал от обречени битки - с германци и руснаци
Много добре знаеш, че ние със СССр не сме прекъснали дипломатически отношения. Оставени сме за свръзка при евентуални преговори между Германия и СССР
На два пъти руснаците се свързват с посланика ни, с молба за преговори за сепаративен мир.
И на двата пъти, той ги разубеждава с думите, че тази война е тяхна, ще я спечелят. И те се отказват от преговори
Сигурно е, че зад тази позиция стои царят, няма начин да не е съгласувано с него
Хитра лисица е, но не допуща грешките на баща си!
цитирай
10. leonleonovpom - Имаш право Гет в забележките си, ...
02.09.2013 13:53
Имаш право Гет в забележките си, особено за национализма, но когато ножът е опрял до кокала, тогава в ход влиза дипломацията, след като не можеш и няма как да се противопоставиш.
От тази гледна точка действията муу са оправдани
Югославия е дала 2 000 000 жертви, при нас касапницата е щяла да е по-голяма-сигурно 1 000 000.
Чия заслуга е да я няма?!
Интересен магериал за хетите.Езикът им е разчетен с помощта на съвременните английски и немски.
Вода например е уотар и т. н.
Има много общи думи и с латинския.
Всичко говори за общ език, от който са произлезли останалите европейски езици , включително и нашият
Съболезнования за нихилистите, европейска клонка сме/ сега/ , а преди сме били дебел клон, направо от дънера!
И трябва за това да сме мишоци, така ли?
цитирай
11. jeremy231 - Аз, като старо и плешиво мрънкало съм длъжен да отбележа следното
02.09.2013 20:36
СССР ни е натискал.... да влезем в Тристранния пакт. Това е т.н. "Соболева акция". СССР-то натиска, Царя не иска. Комунетата агитират. Стига се до там, че ги привикват да престанат да агитират, че бой. Сега нашите противници ще ревнат гороломно, че лъжа. Да, ама има публикувани протоколи от полицията и .... препис от съветските предложения към България. Самите документи БКП-то ги е дало на СССР-то, че са голяма излагация. Ако искаш, ще ти дам мои материали по темата.
цитирай
12. get - @ 9 и 10. "leonleonovpom" - И трябва за това да сме мишоци, така ли?
02.09.2013 21:08
- С установяване "диктатурата на пролетариата" от "най-справедливият" социален строй ? - Първа и основна цел бе ? - да направят от икономически, а от там и политически свободни български граждани в "мишоци" !
- Най-големите КОНФОРМИСТИ, не случайно бяха издигани на УПРАВЛЕНСКИ позиции ! - нормално за държава САТЕЛИТ ... тоест с ограничен или пълна липса на СУВЕРЕНИТЕТ !
leonleonovpom написа:
...
Югославия е дала 2 000 000 жертви, при нас касапницата е щяла да е по-голяма-сигурно 1 000 000.
Чия заслуга е да я няма?!
...
И трябва за това да сме мишоци, така ли?


- А относно ДВАТА МИЛИОНА жертви(?) това бе ТИРАЖИРАНО от следвоенната комунистическа пропагандна машина на Югославия ... на "Тито" !
- Според Боголюб Кочович (френски демограф-статистик) - преко загинали от военните действия са: 1,014,000
- Владимир Жеравич хърватски представител при ООН: 1,027,000
- Повече по въпроса(и ако четеш на сърбо-хърватски) етож една статия по въпроса: http://starisajt.nspm.rs/Debate/2006_POM_nikolic_zrtve111.htm

- А с ИЗВОДИТЕ НА Кочович и Жеравич се СЪГЛАСЯВАМ, ПРЕДВИД че the United States Holocaust Memorial Museum - ги приема за ВЕРНИ !!
- Като цяло мога да кажа ... интригуват ме следните неща при ВСВ и Югославия ?
1. Кой стоеше зад Преврата на угодното за германци правителство в Белград (!).
2. Защо "съюзниците" ... се отказаха от подкрепа на Дража Михайлович ... и-и-и решиха да подкрепят Йосип Броз (или унгарският евреин Йозеф Амбоз !) ? (виж повече по въпроса: http://temanews.com/index.php?p=tema&iid=215&aid=5375 или книгата:Живях при диктаторите на 20.век от Горан Готев(стр.247-248, можеш да я видиш на адрес:http://books.google.bg/books?id=Ga1dTsIK5j4C&pg=PA248&lpg=PA248&dq=%D0%99%D0%BE%D1%81%D0%B8%D0%BF+%D0%91%D1%80%D0%BE%D0%B7+%D0%99%D0%BE%D0%B7%D0%B5%D1%84+%D0%90%D0%BC%D0%B1%D0%BE%D0%B7&source=bl&ots=xZli3FYJR2&sig=0ipsN_3Qqr_ZnFkuXykkXoOj9_8&hl=bg&sa=X&ei=stkkUoLUF4XZtQbM3YDQDA&ved=0CDkQ6AEwAg#v=onepage&q=%D0%99%D0%BE%D1%81%D0%B8%D0%BF%20%D0%91%D1%80%D0%BE%D0%B7%20%D0%99%D0%BE%D0%B7%D0%B5%D1%84%20%D0%90%D0%BC%D0%B1%D0%BE%D0%B7&f=false) ?? - с допълнението ... Какъв трябва да си, като произход(?) ... за да имаш наглостта да се противопоставиш на абсолютният сАветски монарх, кавказкият евреин Й. Джугашвили, след войната ?

- Спирам, припомняйки казаното от Ратенау(?): "Има ТРИСТА СЕМЕЙСТВА, които движат съдбата на Европа ..." !?

П.П.
- За "хетите" това се знае от 1915 г. - тогава е първата публикация на Бедржих Хрозни - За езика на хетите - за които учените ни ТракоЛози - се правят на ... ? :(
цитирай
13. leonleonovpom - Това за хетите Гет е далече по - ин...
02.09.2013 22:13
Това за хетите Гет е далече по - интересно- общият европейски език, гениалността на древните гърци, които били дали много на Европа и тя им благодаряла
Уотар - Вотар - вода.
Дали от Монголските степи идва думата или от Каракум и Казалкум?!
(Право на избор за писатели-историци!
цитирай
14. leonleonovpom - Гет, измислената и за наша сметка ...
02.09.2013 22:23
Гет, измислената и за наша сметка държава Югославия, която и се разпадна с гръм и трясък, не ме интересува.
Може да давам преувеличени цифри, или пък другите да са намалени, не знам, ползвам я само като пример
Но сме имали голям късмет с "хитрата " лисица, защото има характера на баща си, но се е поучил от грешките му! И работи в полза на държавата, която е родината му! За разлика от много други днешни герои
Преди време имахме спор за Стамболов.
В името на България жертва приятели.Но отива на Сливница!
Знак, че никой и той включително, не е по-голям от България
Е, как да не му простиш кривиците!?
цитирай
15. leonleonovpom - Да, благодаря Джереми, от бивщи ...
02.09.2013 22:28
Да, благодаря Джереми, от бивщи комунисти, сега капиталисти, всичко може да се очаква, няма да се изненадам
Комунизмът се провали, не заради откраднатите християнски ценности, а заради върхушката си, която е по-правилно да се нарича интересисти или от базовата дума -авантаджии, защото аванта-това е интерес
Поздрави!!
цитирай
16. germantiger - ...
03.09.2013 09:04
Точно за това Борис вероятно е ликвидиран от руснаците:

1. Той е доказал, че не се гъне или гоправи умно пред Хитлер - следователно би го правил и пред Сталин

2. Той е доказал, че не е пратил бгвойски срещу СССР - следователно ще пробва да откаже и на СССР да насочи срещу Германия

3. Като ликвидираш някой защото не бил те подкрепил на изток с войски, то ще си подготвен след това маследника му да те подкрепи - никой не подкрепя германците с бгвойски на изток

4. Като ще ликвидираш Царя защото спасил еврейте, трябва да ликвидираш шефовете на БПЦ и Народното събрание, не само него и що за източно-българо-славянска логика "днес" - германците ликвидирали Борис за отмъщение - ЩО ЗА ЛЕКСИКА и детски разсъждения тип мерим си ги на изток. Държави не разсъждават емоционално, а след анализ, подготовка и следствие от интерес. И ако ще "отмъщаваш' или трепеш Цар - то ако си германец защо не го стори 1941, 1942, 1943, а едва 1944 - глупости

5. Югославия западно от нас през всв ползва и получава повече от англо-американците, не от СССР, Турция "под" нас е с тях открай време и е антироссия векове наред, Гърция също е в пъти повече към англофил и реалната възможност за десант пак англоамер оттам е ясна. За СССР България е единствения вариант да има дълга ръка на Балканите, А ЗА ТОВА ПРЕЧКА Е ЦАРЯ НАЙ-ВЕЧЕ, С ЛИКВИДИРАНЕТО МУ СТАВА ТОВА, КЕТО СТАНА - РАЗЧИСТИ СЕ ПЪТЯ НА ТРАДИЦИОННИЯ РУСКИ САМОДЪРЖЕЦ ТУК - ние бяхме най-вярното им куче на Балканите и за това с право получавахме потоците "оттуй-онуй" и черно злато примерно.

6. КОЙ СЕ ПОЛЗВА ОТ СМЪРТТА МУ, римското право (а идо днес всяко право и криминално пита за мотивите), най-ползващи се бяха СССР.
цитирай
17. leonleonovpom - Вероятно си прав Германтигър! ...
03.09.2013 09:17
Вероятно си прав Германтигър!
Свидетелство е искрената изненада на Хитлер при веста за смъртта му.Той обаче насочва съмненията си към сестрата на жена му, която съшо не е за пренебрегване
Царят наистина щеше да е голям проблем .
Едно е да изпратиш сина му с детските играчки, друго е да се разправяш с него-политик от най -висока класа.
Изключително сериозен проблем е!
цитирай
18. get - - Винаги при така наречените "резултативни" престъпления ... добрият юрист следва да се ЗАПИТА ? - Qui bono ? („В полза на кого ?“) !
03.09.2013 12:15
leonleonovpom написа:
Вероятно си прав Германтигър!
Свидетелство е искрената изненада на Хитлер при веста за смъртта му.Той обаче насочва съмненията си към сестрата на жена му, която съшо не е за пренебрегване
Царят наистина щеше да е голям проблем .
Едно е да изпратиш сина му с детските играчки, друго е да се разправяш с него-политик от най -висока класа.
Изключително сериозен проблем е!


- Като криминален детектив-полицай, винаги в такъв случай, съм си поставял въпроса ! - Quid prodest - Кому е изгодно ?

- За да си отговориш на този основен въпрос - Следва да имаш КАЧЕСТВА ПРОФЕСИОНАЛНИ ... за да успееш при събирането на преки и косвени доказателства, относно настъпилите събития в правният мир ... от което ти става ясно (си ОТГОВАРЯШ !) на въпросите(!):
- Quis ? - Кой ?
- Quando ? - Кога ?
- Ubi ? - Къде ?
- Quid ? Какво ?
- Quomodo ? - По какъв начин(Как) ?
- Quibus auxiliis ? - С чия помощ ?
- Cur ? - За какво(защо) е ... ?

- Съвсем просто е ... повЕрвайте ми ! :))
- Ай сега, разсъждавайте и си отговаряйте на тези въпроси ? - та да стигнем до същностното, при тези ИНТЕРЕСУВАЩИ ни събития ?!

- ПоЗдрав и успех !

П.П.
- Специално за ГерманТигра - му давам допълнително четиво, като тема за размисъл ?
"Конференции на НКВД СССР и Гестапо" !? - http://en.wikipedia.org/wiki/Gestapo%E2%80%93NKVD_Conferences

- Има един интересен материал ... добър за начален интелектуален "отскок"(!) ... носещ многозначителното заглавие: "Дружба, скрепленная кровью"? (това са думи от поздравителната телеграма !) на Й. В. ДЖУгашвили-"Сталин" изпратена ... до министъра на външните работи на Третият германски Райх, Й. фон Рибентроп от 25 декември 1939 г. ?!

цитирай
19. leonleonovpom - Гет, никога в такова разследване, ...
03.09.2013 12:52
Гет, никога в такова разследване, няма да се поставя над или наравно с професионалист като теб
Даже, понеже съм лаик, бих предпочел да не участвам.
Друг въпрос е ,че смъртта на царя е съмнителна, още повече, че е спортист
В перспектива според мене най-големия губещ е България, защото губи ръководител, който мисли и работи за страната.
Разбира се, при разнопосочни и противоположни интереси, ще има несъгласни и против, аз тръгвам от неутрална позиция, но сложено на кантар делото му,смятам, че ще натежи" В полза на България! " Смятам оше, че друг на негово място би изпратил армия на Източния фронт.Много силни качества се искат не само да се противопоставиш ,но и да устоиш на Хитлер.При това да не загубиш уважението му.Трудно би се намерил друг такъв, нека поне за това да го уважим.
Иначе 100 000 черни забрадки, както са ги наричали......
цитирай
20. get - @ 19. leonleonovpom - "Гет, никога в такова разследване, ... "
03.09.2013 14:11
- Е хайде стига (!) че от такива ласкателства ми пламнаха ушите ! :((

- Репликата ми, бе по-скоро насочена към Тигъра (мисля има юридическо образование ?) - Та ? - аз без претенции за юрист ... като един обикновен простосмъртен полицай ... продължавам да му "пУдсказвам" ! - НЕЩА (?) които се обясняват в дисциплините: криминалистика, криминология и патоанатомия ?
- Latin(ската) фраза-термин: "Modus operandi" (мн.ч.:modi operandi) - в български превод: Метод на действие(още и "операционен метод") !
А. В Наказателното право, отговаря на: "Изпълнително деяние" ?
Б. Криминалистика - метод за извършване на престъплението, тоест ако трябва да дам Определение: Това е цялата съвкупност от действия по подготовката и осъществяване ПО ОПРЕДЕЛЕН НАЧИН(строго определена последователност от операции) на престъпното намерение ? - тоест, тук можем да говорим и за "почерк", на субекта, определеният престъпник !
В. Криминология - го използват, за способ на ... (?)от което пък ... извеждат ПСИХОЛОГИЧЕСКАТА Х-КА на престъпника (!) ?

- Имаше един стар виц във връзка с този "Modus operandi" - за две патрулно-постови "бомбета", стоящи на пост в район на Аерогара.
- Едното чете вестник в който(много"грамотните" ни журналисти) сензационно са изтипосали заглавие ... за "кражба" на самолет ?
- Та първият, заинтригуван пита колегата си ? - Абе, как могат да откраднат ... такова голямо нещо, като самолет ! ... старшият на патрула му се скарва, за глупоста и обяснява: Ти виждал ли си излитащ самолет ? - правило ли ти е впечатление ? - как като излети, той започва да се смалява (?) ... Е ! - когато се смали ! - Тогава го крадат !
- Поснявам ! - определено и двамата "умници" са заинтригувани от ФАКТА, че откраднатото следва ДА СЕ НОСИ ... пък после да се КРИЕ :)) ! - А "малък" самолет се крие много по-лесно ... от голям такъв, стоящ пред сградата на пасажерският салон !

- Но връщам се към "криминологията" - престъпниците специлизирали се в едно и също престъпление ... имат не само еднакъв "мodus operandi" ... а и сходно мислене и поведение, личностно, КАТО "КОЛЕГИТЕ" си от бранша ?!! :((

- Ай сега, вземете поразчоплете ... за ОБЩОТО между "Народният комисариат внутренних дел" и Гестапо ? - има една много интересна история ... Как тези ПОДОБОСЪЩИТЕ по време на най-лютите сражения през 1941 г. са си сътрудничели при "извеждането" Любавичкият раби (изпратен в последствие в USA) тоест сътрудничели са си и с ВРАГА бъдещото ЦРУ(американско) ?!

- Това мисля НАЙ-НАТЕЖАВА, ако трябва да слагаме цар Борис, на историческият кантар ?
leonleonovpom написа:

Иначе 100 000 черни забрадки, както са ги наричали......

В тази връзка ?
- Спомням си случай от детството от селото на баба ми (светла и памет !) ?
- Всички жени (от Твърдица) не носеха типичните за тракийската носия, цветни забрадки ... а, ЧЕРНИ ? - Та питам баба си, Защо ?
- Тя ми отговаря, че през ПСВ много мъже са загинали на "фронта" ! - почти не останало къща без покойник ... та от тогава, ЖЕНИТЕ НОСЯТ(в техен помен) ВСЕ ЧЕРНО !
- За това, казвам едно голямо "ДА" ! - Борис, поне не е допуснал, като баща си МАСОВИ ЖЕРТВИ на българи при (пред)последната КАСАПНИЦА известна ни още и като, Втора световна война !
- Войната е, времето за "жътва"(?) на ... лихварите-фарисеи !! (люти омразници, на всичко Що е ХРИСТИЯНСКО, тоест ЧОВЕКОЛЮБИВО !) ?!
цитирай
21. leonleonovpom - Гет за коя Твърдица става дума?Да не ...
03.09.2013 22:01
Гет за коя Твърдица става дума?Да не излезем роднини?!
Родът на баща ми е от Твърдица -Сливенско
Има още няколко, но и те са свързани с нея
Няма да кажа нещо повече за царя, защото може да излезе, че съм пристрастен
Другарите много бързо поправят пропуска му с две армии на два етапа.
Парашутната дружина е пратена на разстрел при Страцин, защото е обучавана в Германия
Бай Желязко, бивш командос, беше описал в книга спомените си
И резултатътхиляди убити и ранени/ моят баща също е бил тежко ранен, прибързано е обявен за убит, дядо ми получава удар при известието
Резултат нулев
Милиарди репарации за Югославия и Гърция
Е, какво излиза-При Борис, лош ,враг на народа.връщане на Добруджа, Македония и Егейска Тракия/, придругарите - репарации и хиляди жертви
Не ми се говори повече!
цитирай
22. get - Гет за коя Твърдица става дума?Да не ...
03.09.2013 22:38
leonleonovpom написа:
Гет за коя Твърдица става дума?Да не излезем роднини?!
Родът на баща ми е от Твърдица -Сливенско

Говоря за Твърдица (сливенско), която дядо ми(пра-пра) Нестор, заедно със още пет фамилии напускат и основават сегашното с.Дъскотна(което преди това) е било турски чифлик ?! - тоест селото в началото е било чисто българско ... но след отнемането на собственоста чрез "ТеКе...есето", принуди голяма част от българите да го напуснат ... та сега се е обърнало на почти турско ?!
leonleonovpom написа:

...
Няма да кажа нещо повече за царя, защото може да излезе, че съм пристрастен
Другарите много бързо поправят пропуска му с две армии на два етапа.
Парашутната дружина е пратена на разстрел при Страцин, защото е обучавана в Германия
Бай Желязко, бивш командос, беше описал в книга спомените си
И резултатътхиляди убити и ранени/ моят баща също е бил тежко ранен, прибързано е обявен за убит, дядо ми получава удар при известието
Резултат нулев
Милиарди репарации за Югославия и Гърция
Е, какво излиза-При Борис, лош ,враг на народа.връщане на Добруджа, Македония и Егейска Тракия/, придругарите - репарации и хиляди жертви
Не ми се говори повече !

- Защо ? - относно Борис Трети - нямам отрицателно мнение за него !
- Но, да се преекспонира връщането на Добруджа ... и даването да администрираме Македония и Егея(от Райха) - едва ли е бил толкова наивен ... защото това е било "пирова" победа ?! - за която после ни се налага не само да плащаме с "лихвите" контрибуции ... но и до обезбългаряване(асимилиране) на още селища (в тези области) вече след края на войната ?!(поради тази причинаКОНТРИБУЦИИТЕ(!) ти обърнах внимание на човешките загуби от Югославия ?) !

- Престанах да бъда комунист(идеалист) - след като с очите си прочетох и СЕ УБЕДИХ, за предателската роля на тези БЕЗРОДНИЦИ при Събитията от 1946 г. и последващите ... Когато МИШОЦИТЕ ни извършват ОтвратителнотоНАЦИОНАЛНО ПРЕДАТЕЛСТВО - С въвеждането на нация и етнос МАКЕДОНЕЦ !!

- Vae victis !?

П.П.
- Но отцепродавците не са от вчера(от социалистическото ни минало ?) само !
- Аз БЪЛГАРОфила ... ще ти дам пример за това, със словата на един, който е поставил фундамента на Гръцкото ВЪЗРАЖДАНЕ, пример за което са думите му произнесени при приветствената реч в чест на Екатерина Велика: «Вот я славено-болгарин по родоначалию, грек по рождению, россиянин по склонности...»
- Поради тази му "наклонност" на "цистият" грък(как ми липсва полезният идиот Вулгарис ... нашият отец Пайсий ВЪЗКЛИЦАВА ! - О-о-о неразумний, поради что се срамиш да се наречеш бОлгарин ?! ... пък наште "родни" историци ... в прекият и преносен смисъл ни хранят с интелектуални "г...на" - пишейки, че Отеца имал в предвид да постави началото на Българското възраждане - Щот сме били безпросветни ... и не сме знаели своя род и език !! - ЕТО ТИ ЕЛЕМЕНТАРЕН ПРИМЕР за простотия и отчепредателство ... на Братството от "БЪЛГАРСКАТА" историческата гилдия !

- А руското(духовно) ренегатство ИДВА поради присъщото, юдео-християнство(фанариотщина) на "КРИВОСЛАВНАТА" цариградска Вселенска патриаршия !! ... още от ТРЕТИ ВЕК !! - което се потвърждава от протоколите на Вселенските събори (след 381 г.) от което време, престават да участват представители на църквите в Източен Илирик, Тракия, Хемимонт, Долна Мизия и Малка Скития !
- Поради тези РЕЛИГИОЗНИ противоречия идва и по-касната трагедия с Василий ІІ ... НЕ защото ни е ЧУЖД по РОД - А защото чернокапците от ИстамБул го настройват срещу родствените му илири, българи ... и т.н. !
цитирай
23. tota - Интересна дискусия се е получила.
03.09.2013 23:54
Има и други факти около цар Борис. Не обичам кобургите заради Фердинанд.Очите на баща ми и чичо ми винаги се пълнеха, когато станеше въпрос за баща им...бяха останали сираци от ПСВ.
Вероятно синът му се е поучил от грешките на баща си, допуснати по време на войните. Задавам си и въпросите.
Защо се е забавил или нарочно закъснял на 16 април 1925 г. за опелото на генерал Константин Георгиев, защо царската фамилия специално е придружена при напущането на България след 1946 година? Само протокол ли е? Връщането на Симеон доказва друго, което историята все още не е осветлила.
цитирай
24. leonleonovpom - За Tota
04.09.2013 20:29
Все пак в живота има и необясними неща, които минават в графа -случайности
Склонен съм да приема и спасяването , и закъснението на Борис ІІІ за случайност, въпреки, че две такива случайности за едно денонощие идват много
Колкото за напущането на невръстния Симеон на България, напуща Румъния и Михай, който има заслуги за капитулацията на Румъния, но и вина преди това.
Просто СССР вече внимава, защото вниманието е върху него, американците имат нещо, което те нямат и се домогват до него, един нов скандал ще им навреди.
Целта е атомната бомба, всичко друго е второстепенно.Поне така мисля, а тези по върха тогава , знаят истината
Поздрави!
цитирай
25. leonleonovpom - Гет, прадядо ми с почти целия род се ...
04.09.2013 20:41
Гет,
прадядо ми с почти целия род се изселва от Твърдица през 1907 г
Наскоро полковник Т. Стоянов написа книга за Твърдица, в която отдели доста страници за Симеон Стойков-така се казва.
Имаме останали роднини там, тяхна е заслугага за паметната плоча на къщата му, за честването на юбилеите му, разбира се и на общината
Може да се окаже, че сме и роднини
Относно политиците но начало имам лошо мнение.Надделява убеждението ми ,че политици стават тези, които имат проблеми с професионалната реализация.
Това е предимството на монархиите-там политиците са наследствени и може да се говори за професионализъм, парвенющината е изключена, докато тъй наречената репубпика може да изстреля негодник на върха, който няма и професия и така нататък
Изобщо политиката е мръсно нещо.Царят прекрасно знае, че когато атовете се ритат, магаретата страдат, той се е погрижил да намали за момента страданията им.
Станалото по-нататък зависи от атовете и историята го доказва!
Поздрави!
цитирай
26. atil - Цар Борис го премахнали защото и...
04.09.2013 23:00
Цар Борис го премахнали защото имали опит от края на предишната световна война, когато опитите им да установят мръсната си република се провалили. Ако беше жив царят с болшинството от народа и войската зад себе си пъклените планове на окупаторите нямаше да успеят.
Този тип индийска отрова не е бил познат на немците, но вече е била успешно прилагана от КГБ.
Ако не беше НРБ нямаше да я има и РБ с нейната "демокрация" и вечни преходи и реформи!!!
http://atil.blog.bg/history/2013/06/01/narodna-demokraciia-ili-republikanska-diktatura.1115794
цитирай
27. get - Гет, прадядо ми с почти целия род се ...
04.09.2013 23:43
leonleonovpom написа:
Гет,
прадядо ми с почти целия род се изселва от Твърдица през 1907 г
...
Поздрави!


- Изселването на моети предци от Твърдица(по устни сведения от местни стари хора, кото съм получил ?) е около Съединението на България ... тоест в периода 1880 -1890 г.г.
- Относно Цар Борис III, какво да ти кажа ... той е бил СЪВСЕМ НАЯСНО, че най-високите дървета ... най-яко ги брули вятъра ?!
- Поради това се спасява и при атентата в ц-вата "Св.Крал" ?

- Виждам, че Атил ага Хан ... се опитва да се меси и той с коментари, ПРИЕМАЙКИ се като част от тази държава и народ(?) ... но това само при условието да ми изписва правилно етноназванието ни бЪЪлгарин (а не както е при него бУлгарин !) и второ пак да си помисли ... дали българите сме приказвали тЮркче ... Който сме го били забравили ... та сме минали на "славянски" ?! :((
- Такъв човек, който преписва и приказва ЕДНО КЪМ ЕДНО, руско-чекистките ПРОСТОТИИ - Не нам !! ... И моля, стига е омаскарявал и ЕДИН ОТ ОСНОВНИТЕ НИ СИМВОЛИ >>М-А-Д-А-Р-А<< !!
- Едно от най-старите ПРОТОЕВРОПЕЙСКИ СВЕТИЛИЩА на Балкани наред с подобното нему ... това от съвременна Гърция ЕЛЕВЗИНСКОТО !!

П.П.
- За такива, като него потурнаци ти цитирах началото от речта на Елефтериос Вулгарис(елинофила): «Вот я славено-болгарин по родоначалию, грек по рождению, россиянин по склонности...» !
- Отцепродавци е имало и ще има ! - но, ако за заблудените(поради слаба информираност им е простено !) - АМА за ТИЯ които знаят истината и-и-и ... въпреки нея, се продават за облаги или слава - Срам и позор до веки !!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom
Категория: История
Прочетен: 1016431
Постинги: 84
Коментари: 2355
Гласове: 7087
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031