Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.08.2013 20:35 - Да загърбим злобата и надменността, пречат ни
Автор: leonleonovpom Категория: История   
Прочетен: 8485 Коментари: 27 Гласове:
14

Последна промяна: 07.08.2013 20:59


 Преди време, автор не в нашата област , надменно беше писал в коментар № 1 забележете, че нямало какво да се чете в материала ми. Бил пълен с грешки, във фактологията също. Забравих му името, доколкото си спомням ,беше свързано или с обиколката ,или с площта на окръжността.
При писането не използвам чернови, но задължително проверявам.  
Жегнах се, проверих отново, някой дребни грешчици, дължащи се на съседни букви при печатане, откъм фактология-абсолютно нищо. Прехвърлих се на неговите работи. Освен с лаконизъм на изложението му, състоящо се от две, три изречения, тутакси попаднах и на находка. Груба фактологическа грешка. Приписва на древногръцки философ изявление свързано с водорода, който той няма как да познава, зашото  става известен едва през 18-ти век.
Имаше и стилни грешки.
Обърнах му внимание / в съобщение/ и му препоръчах да бъде внимателен в критиката към другите
Защото прозираше в тази критика и нечист замисъл.Да отблъсне читателите, защото №1 е флагман все пак, дава  и тон на обсъждания, на коментари. За щастие, докато се занимавах с неговите творения се включи колега, който го постави на място. Намесиха се и други, ефектът, който явно търсеше не се получи.
Материалът предизвика интерес и не остана в миманса. Междувременно , той може би оцени грешката си и изтегли коментара.Не го копирах, така, че излезе, че сме беседвали с духове. Пропуснал съм, но съм сметнал, че такава помия, няма за какво  да пазя като скъп спомен. Той със сигурност  си е дал сметка за това и е преследвал поредната  злобна цел
След време последва и втори подобен случай от друг автор от философско-граматическото  направление в историята бих го нарекъл. Той аристократично направи негативна оценка на материал, отново под № 1, явно чакал е с нетърпение появата ми. Отново несъстоятелно. Моята критика към великите му творения беше в съобщения. Е, не може да изискваш от другите нещо, което ти сам  не притежаваш, поне не може да си толкова критичен
Срещу Трети март почина близък приятел. Материал за Трети март посветих на него.
Рядко го правя , но посвещението беше в коментар №1
Непосредствено след това се изля кофата с помия. Постингът бил аисторичен, прозвуча ми като алогичен и т.н. Атакуваше се, освен мене , генерал Скобелев, бил вампирът, кръволокът на войната и т. н.
Прецених, че съм жертва на някакза ревност, прикрита с надменност-човекът е дипломиран историк. Освен това, че има и нов прочит на събитията от войната. 
Докато проверявах фактологията , в моя защита се намесиха колеги, за което съм им безкрайно благодарен.
Давах си сметка, на война се пролива кръв, това е общоприето, не е нормално да се пролива кръв при ежедневните срещи на улицата!
Да, хиляди от войниците на Скобелев са загинали, но той не се е криел в наблюдателен пост, а е яздил начело и си е спечелил уважението на турците
Издирих книга от това време. От български полковник, познаващ него и БИ ТРЯБВАЛО ДА Е  СВЕТИЦА  ЗА НАС БЪЛГАРИТЕ, МАЙКА МУ , ОЛГА СКОБЕЛЕВА!!!!
Няма и помен, при  него ,съвременника,  за някаква злостна критика към Скобелев.
Напротив, квалифицира го като  всепризнатия  герой на войната! Е, кофата с помия, предназначена за мен, се изля върху героя за съжаление
Може би и аз, въпреки, че имам винаги едно на ум,  не всякога  съм бил прав, коректен. Извинявам се на засегнатите и живот и здраве да е, си давам обет непредизвикано да не постъпвам така!
Тази злоба и подвариантите й ни пречат, вместо да се върви напред, ние с лице в тази посока,  крачим назад
Повод за размисъл! 























Гласувай:
15



1. анонимен - Аз съм
06.08.2013 20:44
потърпевша от тази злоба, откакто съм тук. При това не съм предизвиквала никого - разбира се, ако съм засегната, не винаги мълча.
Имай предвид, че тези неща няма да спрат и колкото повече се вдигаш в този сайт, толкова повече такива коментари ще получаваш. Особено ако пишеш стойностни неща.
Така бяха изгонени хора като Спароток и Чудовището, които даваха по-стойностен облик на сайта. За съжаление.
цитирай
2. leonleonovpom - Благодаря ти Пискова! ДВАМАТА, ...
06.08.2013 20:56
Благодаря ти Пискова!
ДВАМАТА, КОИТО ЦИТИРАШ ЦЕНЯ ИЗКЛЮЧИТЕЛНО МНОГО ЗА ЗНАНИЯТА И ЗА НЕСТАНДАРТНИЯ И ТВОРЧЕСКИ ПОДХОД НА ИЗЛАГАНЕТО ИМ. Към втория имам и по специално отношение, моя кръв е!
На талантливите хора е присъща импулсивност, но тя не се захранва от злоба, завист, а от кипенето в главата им
Благодаря ти и ти желая нови успехи!
цитирай
3. kasnaprolet9999 - Направило ми е впечатление, че тук в ...
07.08.2013 00:31
Направило ми е впечатление, че тук в блога най-много се заяждат на исторически и политически теми и няма никаква търпимост към чуждото мнение. Ти си много толерантен в това отношение и дори да не споделяш някои идеи не обиждаш хората, което ми прави изключително добро впечатление. Ако взимаш негативите много навътре ще се разболееш-щракай си с пръсти и шапка на тояга, който има акъл ще те разбере. Поздрави!!
цитирай
4. анонимен - Добро ти утро:)
07.08.2013 08:59
Въпреки всичко ти продължавай да си пишеш - няма да се даваме:)
цитирай
5. leonleonovpom - Благодаря Невена, за добрите ду...
07.08.2013 09:39
Благодаря Невена, за добрите думи!
Е, нещата като че ли се поуталожват, но все пак трябва да има търпимаст, блогът не е борцов тепих все пак.
Поздрави!
цитирай
6. leonleonovpom - Благодаря Пискова! Има хора, ...
07.08.2013 09:47
Благодаря Пискова!
Има хора, които във всичко виждат конкуренция.И най-добре е да я отстранят, дори и тя да не се е осъзнала като такава.
Навремето несправедливо ми анулираха спечелен конкурс.. Реших да не се давам. Стигнах до главния. Разгледа нещата, каза ,че съм прав, но едно не му е ясно, защо моят началник върви срещу мен, аз в момента с нищо не го застрашавам
После прецени, може би гледа в бъдещето.
Така е, няма да се даваме!
Поздрави!
цитирай
7. jeremy231 - Привет и от мене!
07.08.2013 13:39
Нали знаеш, истината е само една и това не е твоята истина, а моята! Амаха! :-)))))
В такива случаи винаги цитирам основния закон на Мърфи за информацията: Хората разбират нещата както им изнася.
цитирай
8. анонимен - Аз също
07.08.2013 13:55
се боря и смятам това за правилно.
Колкото до началника ти, има едни такива остатъци от онова време, които се боят от всяка потенциална конкуренция. Мислещият и работещ човек определено ги вбесява - дразни ги и с труда, и с интелекта си. А и виждат в него този, който ще ги измести, а не този, от когото да се учат. В това ни е и основният проблем.
Поздрави и дерзай, инатът винаги се отплаща!
цитирай
9. leonleonovpom - Благодаря, jeremy231! Така е, но ...
07.08.2013 14:06
Благодаря,jeremy231!
Така е, но все пак считам, че в посочените случаи имаше зъл умисъл-да се пресече, унищожи!.
Ако беше само основателна критика, щях да се съглася и да благодаря
Не съм против критиката, все пак тя е и форма да има диалог, а и никой не е безгрешен, но важна е и формата под която се поднася. И основното ,да бъде изчистена от злоба и желание за унищожаване
Поздрави!
цитирай
10. leonleonovpom - Здравей Пискова! Май ще направим ...
07.08.2013 14:22
Здравей Пискова!
Май ще направим злонамерените критици герои. Поне в собствените им очи.
Сред писателите битува приказката, че неуспелите стават критици.
Май не е зле и тука на злонамерените да се напомня, че неуспелите в бранша стават критици
Поздрави!
цитирай
11. leonleonovpom - Браво, яви се и един, който мисли за ...
07.08.2013 14:48
Браво, яви се и един, който мисли за написаното от моите позиции!
Много ги ценя, да кажат причината за 50 - те % плюс, ако може, да коригирам нещо
Ще си призная честно, такова щастие досега не съм имал. Гузно, прибира останалите 50 % и бяга, като че ли ще бъде преследван с конна полиция. Може би има право, страх го е , че е клонинг и ще бъде разкрит и , че ще попадне в категорията на злите критикари.
Да е жив , здрав и смел!
цитирай
12. jeremy231 - Здрасти отново.
07.08.2013 15:19
По въпроса за Скобелев може да се напише много. Скобелев, Столетов, все "светли" за нас личности и черни за поляци и други народности.
Гръмотевиците върху траките се изсипват от Петербургско-Московския Олимп. И нашите папагали пляскат с крила и повтарят. Ерго, с русосъветофил не се спори. Никакъв смисъл няма. Аз съм привърженик на автохонната теза, още повече, че съм давал и примери с артефакти. Сега ще дам и на тебе един пример, предполагам че ще ти допадне. Първата страна в Южна Америка, колонизирана от испанците е Венецуела. 300 години здрав геноцид, придружен и с биоцид. Биоцида се дължи на липсата на имунна защита към европейските болести. Сега виж с очите си /и чуй с ушите си :-)))))/ резултата от претопяването на местното население.
http://www.youtube.com/watch?v=RcAGFgPCigw&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=FIrpp-inOpM
http://www.youtube.com/watch?v=cEXTKypRl38
цитирай
13. leonleonovpom - Все пак имдианците приятелю, във ...
07.08.2013 19:00
Все пак имдианците приятелю, във Венецуела са оцелели. Зашо ли в Щатите са по 1 на 10 квадратни километра, по-малко ,отколкото е населението в Гоби, Сахара, Калахари.
Както и да е.
Заради грещки другаде, нямаме право да зачеркваме направеното тук
Русия ни освободила за да ни зароби, твърдят западни приятели. Ами дащо не са ни освободили те?
Защо са се спотайвали?
Зашо са наложили зверския Берлински договор за нас-да накажат Русия ли?
Не, такива приказки , бия те, защото те обичам , не минават
Русия си има кусури. Не знам какво е правил Скобелев в Полша. Каквото и да е ,няма връзка с България. За Полша отговаря пред поляците Те не са божи кравички. Белополските изстъпления са известни.
Няма как да забравя ножа, който ми извадиха във Варшава, защото учтиво попитах на руски, къде се намира една улица
Както и да е. Не съм привърженик само да се хвали или само отрича
Това, че някъде Скобелев се е представил с отрицателната си страна, не означава да зачеркнем светлата диря тук Турците му са се възхищавали, българите също.
Ако питаш мен, защо не е подобаващо зачетен 20 годишният участник във войната Батенберг? Героят от Сливница, позорно изгонен от България? Истински българин е той, умирайки на 36 години , е пожелал да бъде погребан във втората си родина!
Поздрави!
П.П. Не ме интересуват великите сили, интересува ме истината за нас. Няма как траки, славяни и прабългари да са с коренно различни език и произход.
Иначе не би имало пречка между нас и турци да се създаде за 500 години общ етнос, така мисля!
Поздрави!
цитирай
14. jeremy231 - В цивилизационен аспект, южните индианци са по-напред от северните
07.08.2013 19:13
Но не това е темата. Темата е за оценката на личностите. България се нуждае неистово от заличаване на русосъветофилията в историята си. Хе, за Батемберг ме хвърли в музиката. Ами Фердинанд? Ами Борис III? Моя позната, музикант в Кобург ми е разказвала, че малкото места, където за българите се е говорило хубаво е Кобург. Там още се помни, как Фердинанд е налагал местните с якия бастун, ако ги чуе да говорят лошо за България. Биел и ги псувал на немски. :-))))
цитирай
15. leonleonovpom - Фердинанд също е със заслуги. Не...
07.08.2013 19:57
Фердинанд също е със заслуги. Несправедливо му се лепва първата катастрофа, която е такава на масата. Междусъюзническата война е спечелена, гръцкият крал моли за мир, сърбите са пред капитулация. Отново обичащите ни Велики сили решават изхода й!
При Фердинанд България достига икономически връх-седмо място в Европа, положително търговско салдо. Не бива да се пренебрегва основната заслуга на Стамболов за това.
Относно Батенберг, този младеж е бил и на Шипка!.
Радецки също е погребан в България. Тези хора са обичали безумно България, не са гонили комисионни
Олга Скобелева е убита от храненика си за пари. Идвала е в България, за да подпомага пострадалото население.
Впечатли ме изводът на автора на книгата, един от първите български полковници за убийството на Скобелева, защото съм си го мислел и аз
Когато след ужасната вест се разбрало, че убиецът не е българин, всички все още в потрес въздъхнали облекчено.
Защото светът щял в противен случай да каже, че тези диваци не заслужават свободата си, след като са посегнали и на майката на най-големия герой на войната!
Прадядо ми е бил Русофил, близък другар на Стамболов, осъден е на смърт и помилван от него , но случайно.Та той отказал да помилва най-големия си приятел-Олимпи Панов!
Въпреки това, считам, че Стамболов е най-големият ни държавник!
цитирай
16. leonleonovpom - Е, свалиха ми постинга, какво да ...
07.08.2013 20:52
Е, свалиха ми постинга, какво да коментирам повече!?
На кого да благодаря?!
цитирай
17. leonleonovpom - Интересно!?
07.08.2013 21:03
Интересно!?
цитирай
18. get - Е, свалиха ми постинга, какво да ...
08.08.2013 09:55
leonleonovpom написа:
Е, свалиха ми постинга, какво да коментирам повече!?
На кого да благодаря?!

- Защо ?! - тъкмо започна да разсъждаваш по същество !
- Казваш ... ?
leonleonovpom написа:
Прадядо ми е бил Русофил, близък другар на Стамболов, осъден е на смърт и помилван от него , но случайно.Та той отказал да помилва най-големия си приятел, Олимпи Панов!
Въпреки това, считам, че Стамболов е най-големият ни държавник!

- В тази връзка Ще те попитам !
- Може ли, ЧОВЕК убиващ ПРИЯТЕЛИТЕ СИ да бъде ВЕЛИК ?

- Уважаеми приятелю ! - знаеш ли, че тръгвайки да разработваш тази тема, ти започваш да изясняваш едни важни морални и философско-етични въпроси-ПРОБЛЕМИ - които още от Илиадата са били поставяни на коментар (под вида на понятието МЕНОС-състоянието, което е владеело ГЕРОЯ-Ахил "бързоноги" ?

- Знаеш ли че, през Втората световна война Сталин във връзка битката при Сталинград, е възложил на научно-психологически институт, Да направи изследване на т.нар. личностен феномен известен под понятието "Ценностна система" ?
- Същият се разглежда в модерната психология(в дела й, трансперсонална) от Маслоу-Гроф ... в неговата "Пирамида на потребностите" ?

- Всичко това ? - за мен има пряко отношение в цикъла от посветителските зания и тайнства на предХРИСТОВИТЕ (но по своята същност християнски) мистерии от Елевзина и Мадара - Целящи да обяснят: "Ставането на Героя" ??
- А в сърцевината(!) на ТОВА СТАВАНЕ(?) се крие ... в едната думичка "себеОтреЧение" ?!

- И отново се връщам към началото и риторичният въпрос:"Може ли, ЧОВЕК убиващ ПРИЯТЕЛИТЕ СИ да бъде ВЕЛИК ?"
цитирай
19. leonleonovpom - Гет, когато човек прави нещо за Б...
08.08.2013 20:10
Гет, когато човек прави нещо за България, независимо от цената е велик. казвам ти, дядо ми е бил осъден на смърт, чрез обесване. Казали са на прабабами,на другия ден да отиде , да прибере трупа му. Него ден пристига и заповедтта за помилване, имал такъв обичай Стамболов, на следващия ден да помилва. А присъдата била отложена заради силна буря.
Нямам повод да обичам Стамболов
Но той е отишъл на Сливница, не е избягал в Швейцария
Той обича България, прав или не, жертва дори себе си за нея.
Как да го постави човек по-долу от съвременна мижитурка, продаваща я за комисионни?!
Какво ли се занимавам , да ме пита човек.
Да излезе на челен план копирописеца Аристотел Чанев
цитирай
20. leonleonovpom - Копирописец Аристотел Чанев!
08.08.2013 20:14
Няма нужда повече да ми се натрапваш. Имаш си публика, не търси мен сред нея, нямам място там!
Ако искаш мога да ти разясня фамилията. Не ,че не я знаеш, да не мислищ, че аз не знам. По-добре, съвет, не се мяркай повече тук, копирописецо!
цитирай
21. leonleonovpom - Взимам за последно отношение и м...
08.08.2013 20:44
Взимам за последно отношение и млъквам!
Явно злобата се котира добре и е неуместно да се прекратява. Както казваше един приятел, пил съм фекални води, остава и да не съм разбрал!
Иначе няма логика около 250 посещения за 48 часа да са причина.
Та някои постигат това за по-малко от половин час и никой не го оспорва
Бъдете Благословени!
цитирай
22. get - Няма нужда повече да ми се натрап...
08.08.2013 23:21
leonleonovpom написа:
Няма нужда повече да ми се натрапваш. Имаш си публика, не търси мен сред нея, нямам място там!
Ако искаш мога да ти разясня фамилията. Не ,че не я знаеш, да не мислищ, че аз не знам. По-добре, съвет, не се мяркай повече тук, копирописецо!


- Доколкото "мярнах" поста на "Простотелис" ? - човекът се оплакваше от проблеми с простата ... второ явно и липса на женско общество (?) - предид странната му фиксация(вербална склонност) към мастурбацията !?
- Жалко за момчето ! - но вероятно следва да се обърне към сексо или андролог ?!

- Вече относно, втората част ? - "Може ли, ЧОВЕК убиващ ПРИЯТЕЛИТЕ СИ да бъде ВЕЛИК ?"
- Ти казваш:
leonleonovpom написа:

- Гет, когато човек прави нещо за България, независимо от цената е велик.
...
Но той е отишъл на Сливница, не е избягал в Швейцария
Той обича България, прав или не, жертва дори себе си за нея.
Как да го постави човек по-долу от съвременна мижитурка, продаваща я за комисионни?!


- Не случайно ти обърнах внимание на Ейбрахам Маслоу, представител на ХУМАНИСТИЧНОТО направление в Психология !
- Той най-нагледно е обяснил различните позиции от които действа човек - с оглед неговото ЛИЧНОСТНО РАЗВИТИЕ, тоест Степента на израстването му като ЛИЧНОСТ ?
- Вероятно ще ти е интересн да погледнеш графичният модел на теорията му, т.наречената: "Пирамида на потребности" ? - http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/51/Maslowsneeds.svg?uselang=ru

- От не яще се убедиш, че в момента тези, които ти точно определяш, като "мижитурка, продаваща я(се) за комисионни" !
- Стои на най-долното или следващото(второ) стъпало в тази пирамида ?!

- А първите две стъпала се изразяват в човешката необходимост от:
а) удовлетворяване на чисто физиологически потребности(нагони)
б) потребност да осигорим личната си(чрез на групата )сигурност, НЕ обществото ... препоръчвам ти, да я разгледаш ... вероятно чрез нея ще ти станат ясни, доста от странностите(поведенчески модели), наблюдавани в нашето общество ?!
цитирай
23. leonleonovpom - Благодаря, Гет, ядосан съм все още ...
08.08.2013 23:45
Благодаря, Гет, ядосан съм все още от станалото вчера,макар, че вече го приемам от комичната страна плюс това близо денонощие нямах достъп към нищо. Може и злобен хакер да е, та не мога да се концентрирам
А тъй нареклия се Аристотел се вживява и като учител/ все пак да не забравя, че истинският е бил учител на по-велики от него/ и влиза в ролята на мерудия за всяка манджа.
Само той ми е кусур сега, освен ако не иска да ми напомни ,че е поръчител или изпълнител
Поздрави!
цитирай
24. get - - Не се нервирай ! - ядът помрачава разсъдъка ни ?!
09.08.2013 00:15
leonleonovpom написа:
Благодаря, Гет, ядосан съм все още от станалото вчера,макар, че вече го приемам от комичната страна плюс това близо денонощие нямах достъп към нищо. Може и злобен хакер да е, та не мога да се концентрирам
А тъй нареклия се Аристотел се вживява и като учител/ все пак да не забравя, че истинският е бил учител на по-велики от него/ и влиза в ролята на мерудия за всяка манджа.
Само той ми е кусур сега, освен ако не иска да ми напомни ,че е поръчител или изпълнител
Поздрави!


- Да те разведря малко ... и във връзка, че спомена Аристотел !

- Гърците не могат да преведат значението на думата с която той е нарекъл училището си в Атина - пък тя отговаря едно към едно на съвременната българска за "ПроСвета" !! :))

- Май скоро време ще почна да говоря-разбирам СТАРгръцки без речници :)):))
- Въпреки, че вероятно може да ти прозвуча несириозно ... но съм категоричен, че знам значението на аристотеловият "Лицеум" ... и той действително го е нарекъл с дума близка до нашето просвета ?!
цитирай
25. zaw12929 - Поздравляния за позицията!!! да ...
11.08.2013 19:24
Поздравляния за позицията!!! да сме добри...И ЗА СЕБЕ СИ и за другите това казва Бог!
цитирай
26. leonleonovpom - Благодаря ти, знам, че написаното ...
11.08.2013 22:25
Благодаря ти, знам, че написаното от теб е искрено!
Само, че материалът беше свален в средата на втория ден, като няколко часа преди това бях зает и нямах и достъп към него. Не знам каква е причината, приемам го като някакво наказание, защото като го отворих беше с двете кули и те веднага изчезнаха с материала. Дано темата не е причина за това, а с двете кули няма да мога да си купя и вестник, ако някой злобее.
Поздрави!
цитирай
27. leonleonovpom - Да, да, резултатът е загърбването ...
19.08.2013 22:22
Да, да, резултатът е загърбването на материала ми.Няма да го дезактивирам, нека да стои като паметник на съвременните нрави.
Представям си какво чудо щеше да е, ако пък беше в подкрепа, броячът сигурно щеше да блокира ... и минимум 50000 посещения!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom
Категория: История
Прочетен: 1015564
Постинги: 84
Коментари: 2355
Гласове: 7087
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031