Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.08.2013 14:04 - ТРАК/Е/ДОНИЗЪМ - ІІІ
Автор: leonleonovpom Категория: История   
Прочетен: 6025 Коментари: 12 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   Стигнахме неволно до кимерите. Ставайки дума за тях, по всичко личи, че те са палеонарод!. Има ги в гръцката, витаят и в Римската митология, под наименованието ЦИММЕРИ. ЖИВЕЯТ КЪДЕТО СЛЪНЦЕТО СЕ СКРИВА В МРАКА.. Оттам и латинската дума ЦИММЕРИУМ - МРАК. Поумувах малко върху  разминаването , все пак те живеят на изток, а по този начин римляните ги поставят на запад. Лесно е за разгадаване. Слънцето изгрява от изток, изплувайки от мрака, където се е скрило през нощта
Но едно друго заключение в случая е по-важно-че дори и в римско време районът не е добре познат
Нормално е народите да се наричат с едно име, римляните па някакъв, удобен за тях признак да ги наричат другояче. Може ли и има ли право някой да забрани на господаря на света това?! Могат, стига да искат да го направят ,за римляните става дума, не за подчинените!. 
Не може да се прави аналогия между славяни и Рим, но те, славяните, знайно е , наричат германците немци.. Е, те го знаят разбира се, но длъжни ли са да го използват официално/ тогава /?!-
Да, Черноморският босеин е люлката на Европейската цивилизация!
Сега да се върнем на авторите. Омир и Херодот са автори от световна марка
Някои тук си позволяват да ме обвиняват в посткомунизъм, но да се поставят автори като тях наравно с дякони, а не рядко и по-долу си е чиста проба посткомунизъм, за съжаление
Дяконът стои достатъчно ниско в църковната йерархия и не е ангажиран с важни църковни дела. Поради тази причина се занимава/ изключително/  с преписи на автори, като посочените по-горе, което само по себе си е похвално! Е , може и да понапише нещо от свое име, това не е за отхвърляне, но почти изключено като пряк, оторизиран за това свидетел 
Та това е моето скромно мнение за феномена ТРАК/Е/ДОНИЗЪМ и за авторите.
Сега в заключение, нещата ги има описани още при древните класици. Ще наблегнем на две от тях, които са основни:
1/ Траките са многоброини и населяват голям по площ район, не само части от Балканския полуостров
2/Много народи са/ по-скоро племена - моя бележка/, но говорят един език, за траките става дума!



Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. leonleonovpom - Приемам контриращо мнение, но и...
01.08.2013 14:10
Приемам контриращо мнение ,но изложено интелигентно. Бай Ганьо е добре известен и описан от гений, не се нуждае от допълнения. Гочоолу и Дочоолу също!
цитирай
2. leonleonovpom - УТОЧНЕНИЕ
01.08.2013 17:03
Държа да го направя. Ако се занимаваме с историята и фактите отпреди 2000 години близо, това не означава, че гоним реставрация на епохата. Иначе казано на база фактите да разцепим нацията/ пази боже/ и да се създаде тракийска нация. Ами тогава би трябвало да се реставрират и античните държави- Асирия, Вавилон, Египет, Финикия и т. н.
цитирай
3. leonleonovpom - Манго, ще ти разреша коментар, но ...
01.08.2013 22:01
Манго, ще ти разреша коментар, но при условие, че е интелигентен/ умен, ако не знаеш/, стига да можеш, разбира се.
Все пак Омирос :/заложник/ е твой човек.
Утре с един пловдивчанин, Здравко ще пием по една бира. Ако си в Бургас, ще те почерпим, бедно момче, изполичарче си, а пък и аз имам повод-много красив минус си завъртял, къде си го рисувал, в кошарата ли?
Подобен отговор няма да трия, ценя го!
цитирай
4. nikikm - Като как
01.08.2013 22:09
ще се разцепи нацията от истината,моля?Пък,ако тръгнем към историята на посочените държави,да не би да се окаже,че реставрацията на епохата,да е в наша полза?! Знае ли човек? Ние сме облъчени да клякаме на всичко,пък аз си мисля,че изненадите предстоят и дано има живи Българи,да ги преживеят!
цитирай
5. leonleonovpom - Здравей Николай! И аз дълго време ...
01.08.2013 22:55
Здравей Николай!
И аз дълго време не можех да проумея воят срущу траките и автохтонизма. Много били вредни и опасни, но без обяснения защо. Много хубаво било да сме дошли дори от монголските степи, но връзка с траки, дори езикова ,сакън!. Други местни герои пък не пропускаха да се изгаврят с външния ни произход и да ни наричат галено дошляци и да ни подканват да се махаме.
Накрая камъкът бе изплют-опасност от разцепване на нацията и създаване на нова. Ами ние твърдим, че траки и българи имат връзка, че са едно, не искаме разделяне. Щяла да се създаде добруджанска, лудогорска, шопска нация. Но това са приказки на географски принцип, ние никъде не очертаваме граници.
Ами какво да кажа, много прилича на принципа, който по-нагоре спестих ,но сега ще го кажа-Крадецът вика-Дръжте крадеца!
Поздрави!
цитирай
6. leonleonovpom - Не мога да разбера. Има пет, водят се ...
03.08.2013 07:55
Не мога да разбера.Има пет, водят се три коментара. Нещо необяснима има и в посетителите.
Ще търся арменския поп, натам вървят нещата
цитирай
7. germantiger - ...
03.08.2013 08:31
Защо ви обвиних в "комунизъм", ще повторя (и забележи, ти не обори следващите от мен "маркери"):

ВИЕ НИКОГА НЕ ГРЕШИТЕ
ВИЕ ВИНАГИ СТЕ ПРАВИ
ДРУГИТЕ НЯМАТ ПРАВО НА ИЗБОР

1. Вие никога не признавате грешка в това което пишете, дори не признавате грешки в авторите на които се позовавате (с изключение на срещащите се у Ганчо Ценов примерно фундаментални груби грешки, но и това го правите не ясно, не честно, не конкретно и не категорично)

2. Това никога да не грешите за вас не е достатъчно, нещо повече - вие винаги сте прави и във вас няма само безгрешност и примерно колебание по отделни въпроси - напротив - вие винаги сте категорични по почти всички въпроси - на Щапаров няма какво да му се опре, на безистена пък въобще.

3. Другите за вас са родоотстъпници, никикм призовава бойкот, наричали сте други блогъри "турци" итн.

Всички вие проявявате или всички упоменати три или някои от "акцентите" които маркирах по-горе. Вие всички в една или друга степен сте "комунисти в мисълта си", някои от вас и са служили на тази система, но в това може да греша и да ви засягам некоректно - моля за извинение, ако спароток и гет служили в системата, са били някак "по-различни" (как ли)?!
цитирай
8. get - - Тигре отново започна с личностни нападки и от там квилификации, относно обективноста на това което изтъкваме ?!?
03.08.2013 20:03
germantiger написа:
Защо ви обвиних в "комунизъм", ще повторя (и забележи, ти не обори следващите от мен "маркери"):

ВИЕ НИКОГА НЕ ГРЕШИТЕ
ВИЕ ВИНАГИ СТЕ ПРАВИ
ДРУГИТЕ НЯМАТ ПРАВО НА ИЗБОР

...
2. ...
3. Другите за вас са родоотстъпници, никикм призовава бойкот, наричали сте други блогъри "турци" итн.

Всички вие проявявате или всички упоменати три или някои от "акцентите" които маркирах по-горе. Вие всички в една или друга степен сте "комунисти в мисълта си", някои от вас и са служили на тази система, но в това може да греша и да ви засягам некоректно - моля за извинение, ако спароток и гет служили в системата, са били някак "по-различни" (как ли)?!


За да си позволи доктор POLAT KAYA, да напише това (!): SUMERIAN AS A DIALECT OF TURKISH(Шумерският, като диалект на "Турският"(?) - косвена вина имат двама немски учени, които през 40-те години на миналият век работят в Анкарският университет ?!
- Малко е това, което тези двамата са сторили в угода на Мустафа Кемал ... но и имаме, още много такива примери за "ОБЕКТИВНОСТ" ... !!! ... проявена от германската (и не само) исторически науки ... Които доведоха до тези квазиШОВИНИСТИЧНИ "теории" (?):
а) "... the name TROY, which is from Turkish "TUR ОY" meaning "home of TUR"(!)
б) " ... In the Sumerian texts, the name DINGIR meaning "GOD" is found everywhere. ... DINGIR so as to alienate it from its Turkish form of "TENGRI"."
- Е аферим и ашкулсун на немската ист. наука !!!?

germantiger написа:
Всички вие проявявате или всички упоменати три или някои от "акцентите" които маркирах по-горе. Вие всички в една или друга степен сте "комунисти в мисълта си", някои от вас и са служили на тази система, но в това може да греша и да ви засягам некоректно - моля за извинение, ако спароток и гет служили в системата, са били някак "по-различни" (как ли)?!


- Как съм бил "по-различен" ли ? - Ами като съм мислел с главата си и съм постъпвал според чувството ми за почтенност ... а не според конюнктурата !
цитирай
9. leonleonovpom - Германтигър, няма отношение към ...
03.08.2013 20:16
Германтигър, няма отношение към темата, но ще ти отговоря Когато защитаваш теза не може да тръгнеш с постановка, че грешиш. Ами нека ме убедят, че греша, но не с приказки какъв или им се иска да бъда, пък и дори да е така ,какво отношение има към фактите?! Отношението е, че ответника няма факти
Но не знам, наблюдателен си, дали ти прави впечатление, че дошляци умело се използва за подкана от някой тук , да си ходим.
Че има тенденция да се махаме оттук, да изчезваме. Може би за пострадалите от Холокоста, не знам
Помисли, дали дошлячеството не служи някому, въпреки че е явно!
цитирай
10. germantiger - ...
03.08.2013 22:53
leonleonovpom, никъде НЕ съм написал, че тррябва да "тръгвате" с убеждение, че грешите! Посочи ми къде съм споменал подобна глупост?!

Мисълта ми е (и ти добре я разбираш), че и след посочените грешки (такива при Ганчо Ценов има груби и фундаментални понякога) НЕ признавате чистосърдечно такива във вашите постинги или в авторите на които се позовавате.

Към теб лично нямам забележка, защото грешките в твои постинги са неточности, каквито допуксмае всички включително и аз (макар видимо по-малко от теб, моля не се засягай от тази ми констатация, може да е субективна заблуда).

Поздравления за Гет и постъпките ти, макар ако си прагматик сам знаеш, че всяка система ти налага начин на действие (много често, макар не винаги) и изисква от теб да постъпваш като колегите. Независимо от това - поздравления за почтенността! Допускам и вярвам в такава при теб и Спароток, както и при leonleonovpom.
цитирай
11. germantiger - ...
03.08.2013 22:57
Можете да приемете моята критика като повод за размисъл (и без задължителна корекция), вместо да изпадате в позиция на защитаващи се или неотстъпващи.

Самокритичността е основно "качество" на разумния човек и задължително за изследователя, при вас то почти отсъства и написаното от мен не бива да ви обижда, а да ви помага.

Никой (или поне аз не съм прочел) нито Глишев, нито Лветописеца, нито Атила, нито Сирма, нито Гепарда и Цезаря или анонимниябългарин да са "ви" гонили от Балканите, Нито един от тези не гони българите от изконните им земи.

А пропо ако вие твръдите, че някой ви гони от бгземите, то струва ми се вие посягате на доста чужди земи в много от постингите си, но ако истината е с вас, то длъжни сте да я напишете.

Иначе казано - нито някой вас гони, нито вие някой гоните - без излишни драматизации, така ми се струва?!
цитирай
12. leonleonovpom - Не бе приятелю, нямам предвид тебе. ...
03.08.2013 23:11
Не бе приятелю, нямам предвид тебе. Отдавна обаче усещам, витае във въздуха, държи се да се докаже, че не сме местни, в тази връзка е измислен и другия шедьовър - ДОШЛЯК и даже манго не се сдържа и ни подканя да си ходим.
Хайде, кажи ми сега как тълкуваш, защо е много лош автохтонизмът?
Ами защото разваля схемата за гоненето. Е, не че не са успели, половината млади избягаха, ама другата половина не увирате.
Шегувам се, донякъде
цитирай
13. get - - Опит за кратък анализ, относно това което се крие зад ДОШЛЯК и Автохтон(изъм = АзСтоя/АзПроизход !) ?
04.08.2013 10:34
leonleonovpom написа:
Не бе приятелю, нямам предвид тебе.
... - ДОШЛЯК и даже манго не се сдържа и ни подканя да си ходим.
...


- За пръв той се заговорва/използва ... от пришълците по източно СРЕДИЗЕМНОМОРИЕ(Егея) Мала азия, Причерноморие и Балкани с цел да обоснват - ПЪРВИЧНИЯТ(Оригинерен) произход по тези им земи ?
- Пришълците (?) са от вида БЛИЗКО ИЗТОЧНО население родствено езиково-антрополигчно и етносно на ЕТИОПСКО плюс такова от ареала на Ормузкият залив ?
- ТОЕСТ това население е МИГРАНТСКО такова, с първичен позход от ЦЕНТРАЛНА и ЮЖНА ИНДИЯ (плюс дравиди = микс от по-старо арийско и ТАМИЛ НАДУ ?) !
- Като започнем от англичанина Годфри Хигинс (етнолог и лингвист) ... доста още автори говорят за РОДСТВЕНОСТ(близък генезис !) между СЕМИТСКИ и ДРАВИДСКИ езици и народи ?!
- До последната четвърт на ВТОРО ХИЛЯДОЛЕТИЕ пр.Хр. - тоест "Преселение на народи" (известни ни като "морски" ?) ПРЕОБЛАДАВАЩА ЧАСТ от населението по бреговете на Близък изток, Мала Азия и Егея са от ЕВРОПЕЙСКАТА етносно-езикова група !
- В последствие - изригването на вулкана Тера(о.Санторини) и с активната намеса на Египет(вече СЕМИТИЗИРАН към това време) - местното с ПАЛЕОЕВРОПЕЙСКИ ПРОИЗХОД население е подчинено политически и в последствие етносно асимилирано, от народи от СЕМИТСКАТА група !
- Последващ етап в този процес Е ... ? - налагане и миграция на тези НЕЕВРОПЕЙСКИ НАРОДИ в Мала азия, Балкани и Причерноморие !!
- Това е както политически, така и културно-езиков и религиозно-асимилационен процес !!? - плод на всичко това (към 8-ми ВС) е появата на така известните ни гърци - МИКСИРАНО ... ЕТНОСНО и ЕЗИКОВО НАСЕЛЕНИЕ !?!

- Мога още да обяснявам ... но да се надяваме, че в краткото се експозе съм бил достатъчно изчерпателен и разбираем ?!

- Апропо ! - пример: за етносно и най-вече КУЛТУРНО-РЕЛИГИОЗНО противоборство представляват произведенията Илиада(Омир) и Теогония(Хезиод) - Платон не случайно, казва:
- Омир нарича Богинята майка СВЕТЛО(aurо !)-родена, а Хезиод, (афро)ПЕНО-родена ... но да оставим нещата, както ги дава Хезиод !! - Защо ... е така ? - Ще си отговорите, ако осмислите защо са нарекли един граматик и рапсод ТРАКИЕЦ с произвището ЗОИЛ(Зъл-Злобен) - Защото той се е карал постоянно с КОРИФЕИТЕ (юдео-елини-опортюнисти) от Александрийското екзегическо училище(възникнало в началото, като религиозна юдео-религиозна школа) и прерастнало след Александър Велики в Александрийската "академия"(?) - с "нейната" Библиотека, която на практика е създадена вследствие МАСОВИ КРАЖБИ на текстове от по-старото ЕВРОПО-ЕЗИЧНО население от Древен(предсемитски) Египет, Близък изток и Пергам от Мала азия ?!

- Германский Тигре - дотук започна ли да ти "просветва" - Какви ЕТНОСНО АСИМИЛАЦИОННИ и културно-апологетични(религиозни) процеси са протекли след катастрофата(вулканично изригване, около 14 ВС !) унищожила Крито-минойска цивилизация ... хето-египетската(тоест ЕВРОПО-семитска) "Битка при Кадеш"(останала, като отглас в омирова Илиада - Битка за Троя ?) ! - и още ред неща ?

- Отново ДЕБЕЛО ПОДЧЕРТАВАМ - На територията на соченият от мен географски АРЕАЛ - имаме етносно-културен и цивилизационен СБЛЪСЪК - между СЕМИТИ(по прозход от Индия) и ЕВРОПЕЙЦИ с ГЕНЕЗИС от Причерноморие, Балкани, мала Азия и Близък изток НАСЕЛЕНИЕ ! - Това е, съдържателното ... СЪЩНОСТНОТО в целият този сложен възел от етносно-културни, езикови и религиозни процеси-ПРОТИВОБОРСТВА ... Започнали през СРЕДА НА ВТОРО ХИЛЯДОЛЕТИЕ преди Христа и До момента НЕ приключила !!?
П.П.
- Последният отглас от тази културно-етносна битка е откъсването на още един дял от ТЯЛОТО на ПРОТОЕВРОПЕЙСКОТО население със ИЗОБРЕТЯВАНЕТО НА ... ?! - македонски "ЕЗИК" и "НАЦИЯ" - Да ти обясня ли ?! - кои са най-активните пропагандатори на ТОВА ? ... С имена и факти ?!!

П.П.П.
- А относно "родителят" на македонският "език" - Ще научите повече, ако прочетете биографията на "слависта" Самуил Борисович Бернщейн ?
- Достоен негов "следовник" в делото по утвърждаване на македонският "език" и "нация" ... се явява "американеца" Виктор Фридман ?!
- А тук можете да се порадвате на радушният прием оказван на Виктор Фридман, от сърбашите-македонисти: http://www.youtube.com/watch?v=4236sn5clzE
- Прощавайте за ... !? - малко или много приповдигнатият тон ... Но както виждате ... фактите са грозни ?!
- С уважение !

от GET "ктистий" - (с последното означавам - желанието ми да бъда почтен !)
цитирай
14. voulgaros - ГЕТ------ГЛУПАВА ПРОСТАШКА ВУ...
05.08.2013 11:19
ГЕТ------ГЛУПАВА ПРОСТАШКА ВУЛГАРНА МАСТИЯ...

ДУНИТЕ КОИТО ПИШЕШ---МИКС-МИКСОС-МИКСИКА,АНТРОПОЛОГИЧНО,ЕТНОС, АВТОХТОНОС,ГЕНЕЗИС, ПАЛЕО ЕВРОПА--ЕУРО ОПСИС-ПАЛЕОЕВРОПЕИСКИ, ПОЛИТИЧЕСКИ, АПРОПО,ГРАММАТИКА, РАПСОДИА-КА...ЗАЩО ВУЛГАРИТЕ ПИШЕТЕ ГРАММАТИКА---С ЕДНО М.??? А ПЛЕМЕ КРАДЛИВО МРЪСНО. КОПИРНИ МАХИНИ --- === БЪЛГАРО-ВУЛГАРИ.

академиа,практика,библиотека,,прото европеос=иски ,катастрофа-ични.АПОЛОГЕТИКА, ПЕРГАМОС-ПЕРГАМЕНТ,ГЕОГРАФИА=СКИ..ХИЛЯДО+ЛЕТИЕ.. ДА ЛЕТА Е СЛАВЯНСКА ДУМА..ХИЛЯДА Е ГРЪЦКА ЛЕКСА !!!
БИОГРАФИА...КТИСТОС-КТИСТИКА-А .



ТОВА СА ГРЪЦКИТЕ ДУМИ...КОИТО СИ ПОЛЗВАЛ..МАНГАЛ СЛАВЯНСКИ ВУЛГАРАШКИ.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom
Категория: История
Прочетен: 1016425
Постинги: 84
Коментари: 2355
Гласове: 7087
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031