Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.03.2013 21:28 - Финалът
Автор: leonleonovpom Категория: История   
Прочетен: 4952 Коментари: 11 Гласове:
8

Последна промяна: 29.03.2013 21:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Благодарен съм на приятелските връзки и контакти, които успях да изградя тук в продължение на малко повече от година. Има стойностни хора тук. Не искам да кажа, че останалите не са, но когато си подвластен на планът Ран- Ът, мнението може да е силно особено
Някой, може би зависими от скрупули не успяха да разберат, че аз чужда история в полза на българите не търся
Други, подвластни на чувствата, че четейки" антични" автори се потапят и стават елемент от тази античност, не искат да проумеят, че като литература, тя е силно наивна и нещо по лошо   -  пределно манипулирана Скромно, като човек постигнал нещо в точна наука, бих казал, че може да се използва като начална литературна справка, но за нищо повече. Ще се позова отново на Каспаров, който е гений не само за мен-античната история е измислица и изводът му се базира на казаното по-горе. Аз не съм толкова краен, но като се има предвид съдържанието, има основание
Разбрал, неразбрал, скача като ужилен моят приятел Германтигър с гръмко заглавие за българите с днешна дата.  Не ме разочаровай като Анонимуса, на който тайно се радвах, мислейки че обича България. Сега разбрах, обичал я е, но през блясъка на среброто. Ти обичаш Германия. Аз също обичам Германия, най-вече за организацията и научните постижения, които са резултат от нея На тази тема спор нямаме. Даже си спомням шегата на един германец ,че бил варварин. Сетих се ,че визира римляните.Казах му и той се смя, че считали тях и каледонците за най-големи варвари.Каледонците са шотландците , срещу които Хадриан е издигнал китайска стена  А пропо, тогава за пръв път се съобщава за елитни български войни, не спомагателни в легионите му в Британия - преди 140 г. сл. Хр.
Римляните в резултат на тази оценка бързо са напуснали земите им.В шеговития разговор, казах, че те, германците са най-добрите ученици на римляните и най-много са научили от тях. Последва одобрителното по немски-Я, я.
В моя материал визиращ Франция и България има няколко основни момента, но грабеж на чужда история няма. Ще ги посоча и ще съм доволен ,ако някой посочи къде греша , но наистина, не с лозунги
1/ Аспарух и неговата армия се вижда ,че с цел идват тук .Не ги спира и елитът на византийската армия. Ако наистина беше наследник на Атила щеше веднага да отиде другаде, както е направил и Атила. Но не би, не е Атилов родственик, действията му показват, въпреки, че Атила е гений
2/ Посрещането на славяните. Не се връзва такова посрещане, те са многобройни и после ги претапят, никакъв проблем нали по Аладиновите приказки са претопили траките. Ами можело е просто да ги ступат, нещо което не е било по силите на елитната императорска армия Впрочем и в Рим е имало такива случаи. Сигурно знаете, че Рим дълго време поради липса на достоен противник е воювал със себе си-една армия с друга.Не е било чудо нечувано да откажат да воюват или да минат на другата страна И тук понамирисва на нещо такова
3/  Но може би едно. Латинизацията на езика- грубо, от порядъка на латинизацията на английския Откъде съдя? Аз английски не владея ,но на тестове за думи винаги съм се движил между20 и 30 %, колкото са латинските думи в него. За английският латинизацията е ясно откъде идва, а при нас на база скалъпени истории е мистериозна, нали?
Прав е Спароток в оценките си за качеството, за целите, които се преследват с това да сме дошляци-Да дойдат тук тези, които не са,,,,,,,,,,,,,,,,,, за планът Ран-Ът . Жалко, че някои, които не са платени стават съучастници неволно. Не, че другите са оп равдани, тяхното си стои, което тепърва ще плащат,  имам пред вид
Жалко, че Спароток се оттегли. Тогава мишоците се развихриха, убедени,че котката спи. Защото се смятат за лъвове,  но не са и плъхове, само мишоци. Даже и се гаврят, така поне  си мислят
Ами най добре ще се чувстват в торбата с мишките, където са и сега. Стопанинът им от време на време ще я тръска, за да се пренаредят Ще имат сериозна работа
Не визирам никой поименно, ако някой реагира в този аспект, значи се е самоопределил
В зависимост от реакциите, няма да прибързвам, ще обмисля. Мишоците прогониха и САПОРТОК, КОЯТО ПО ПРИМИТИВНОТО ИМ МИСЛЕНЕ Е НА ТЯХНА СТРАНА. НО НЕ Е.  Е, сега Мишоците могат да спечелят!



Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. germantiger - Поздрави
29.03.2013 23:18
Днес провокиран (в добрия смисъл) от коментар на andrei промених заглавието на постинга ми!

В никой случай не съм "визирал" или имал предвид теб в мотивите да пиша днес, които съм посочил при мен.

Постинга - твоя, за държавата на франките и България няма кражба на история или аз не долявам нищо толкова грозно и подобно! За различията ми с теб и то в отделни детайли коментирах под твоя постинг - знаеш.

Моя от днес, както си видял (ако си го прочел) е за фортификация, впрочем в рекоментари под постинга ми се коригирах, да не "кажа" критикувах себе си като подбуди, маниер, стил...

За същината на инфото ми от днес - фортификация, мисля съм се аргументирал категорично, ясно и истинно, абсолютно.
цитирай
2. vmir - Не е редно да се намесва планът Ран-Ът тук, защото за него се говори пропагандно и без каквато и да било връзка със задачите,
30.03.2013 11:01
които предстоеше да бъдат решавани.

За мен спорът за историята е много важен, и точно защото е важен, всяка възможна теза в него трябва да бъде ревностно пазена от хули, ругатни, набеждавания и замесване с конюнктурни оценки и чувства като тези срещу планът Ран-Ът.

Нека преобладава спокойния тон на аргументацията и никой да не се изкушава от крайни и осъдителни оценки, в противен случай след неминуемото конюнктурно утаяване на страстите и емоциите, те ще отнесат със себе си на дъното и добрите находки, каквито не се съмнявам, че има в работите на т.н. "тракомани" и в частност в работите на Спароток.

Работите на Germantiger с добронамерения си скептицизъм добавят много симпатичната и приятна добродетел да търсиш справедливостта без да се самозабравяш, невъзможно е да не греши в част от оценките си, както е невъзможно да не греши и Спароток, и ако добронамереността, последователността и честността в отношенията надделеят, това ще е най-добрия начин за очертаване и изтъкване на реалния български принос в историята.

Аз лично вярвам в добрите качества на предците ни дотолкова, че нямам никакви амбиции или нужда да ги представям като супермените на историята, обратното - много повече ме интересуват обединяващите им качества, които са компенсирали неизбежните им грешки и недостатъци и не ми е приятно, когато тези качества биват игнорирани заради помпозни всеобхватни славословия, за каквито би могъл да претендира почти всеки друг народ.
цитирай
3. leonleonovpom - Поздрави ,приятелю Германтигър!
30.03.2013 15:40
Благодаря приятелюю, че се включи. В коментара нямам ни най-малко тебе предвид. Заглавието беше наистина подвеждащо и понеже получавам непрекъснато удари, че се опитвам да крада чужда история, реагирах , бих казал емоционално. Смятам кражбата за един от най-гадните пороци, така съм възпитаван. Иначе знаеш мнението ми за Германия, за тебе също, няма и не може да има промяна.
Вече почнах да се натоварвам, когато някой скочи и твърди ,че сме дошляци и нямаме нищо общо с траките. Дори и теоретически да се допусне, че е така, практически е невъзможно многобройно население като това на траките да се изпари. Доказват го многобройните латински думи в езика ни, които могат да дойдат само от техния контакт с римляните/ ставало е и дума, че взаимодействието е двупосочно/ Те, траките при всички положения участват във формирането на нацията ни. Както и славяните в днешната гръцка нация. Ако не се лъжа процентът им в швейцарските изследвания беше близък до нашия
цитирай
4. leonleonovpom - Благодаря Вмир, ако намесвам от ...
30.03.2013 15:50
Благодаря Вмир, ако намесвам от няколко дена този план, то едната причина е присмехулната оценка, че сме дошляци и нямаме, ама никаква връзка с траките. Тука има някакъв интерес. Този план са ми го давали навремето, хвърлих поглед по диагонал и отказах да вярвам в истинността му.
Но не мога да вне вярвам на неща, което чух с ушите си. Приказките на финландката с кецовете Мак Гърч, както бе кръстена сполучливо ,че българите са много. И когато все пак изуменият журналист я попита, колко трябва да бъдем, отговори - 5 000 000 . Сигурно и ти виждаш, че нещата се движат в тази посока по две направления - принудителна миграция и преголяма смъртност. Даже , благодарение на някои, които си имат точно име в историята ни, тази цифра може и да бъде надмината, доказали са, че това умеят
цитирай
5. vmir - 4. leonleonovpom,
30.03.2013 19:42
Съгласен съм напълно, че не сме никакви дошляци, та ние дори генетично сме наполовина траки, без да броим несъмненото родство между траки и древни българи. Не разбирам защо трябва да уйдисваме на провокации, защото влизането в режим на взаимно дразнене ражда недоразумение след недоразумение. Ужасно е, че почти всеки у нас се държи като жертва, и изглежда вярва, че с викове към околните, ще постигне желания резултат. Но това е единствено паника, а паниката предшества гибелта.

Няма как другите да са ни виновни. Когато сме следвали национален идеал, сме били абсолютно различни хора и света е замирал от респект, отстъпвайки пред пред волята и смелостта на предците ни. Сами сме предали и стъпкали идеалите си, даже някои героизират ликвидаторите им. Няма как да не се разпадаме след продажбата на идеалите си.
цитирай
6. leonleonovpom - Благодаря ти Вмир, ще трябва да се ...
30.03.2013 20:56
Благодаря ти Вмир, ще трябва да се напише нов материал, а ако това стане факт, трябва напълно да съм убеден в правилността. Засега процентът е под единица. Причини- интересът. Когато се пише срещу българите ,той скача, даже бях изчислил и коефициент на база седемдневното пребиваване на материалите тук. Не беше в наша полза. Може би трябва да пишем за проститутки, за да се обърне. Ами атаките срещу мен. Наложи се да си променя профила. Много знаят правилната линия и аз също , но само на теория. Те я практикуват. Обещавам ти да замълча и размисля!
Поздрави!
цитирай
7. vmir - 6. leonleonovpom,
31.03.2013 01:31
Няма защо да ми благодариш. Според мен, не трябва да се страхуваш от грешки. Грешките се поправят, а без тях няма напредък. За мен злонамерените действия срещу България са несъмнен факт. В предпоследният си постинг публикувах решение на ПБ на ЦК на БКП за изпращане на български историци в СССР за обсъждане макет на том II от История на България с приложени техни характеристики и кореспонденция с АН СССР. Вижда се ясно кой, как и с какви мотиви е писал историята на България по времето на комунизма. Въпреки, че нарочно се въздържах от всякакъв коментар, за да видя как се гледа на документите, почти 20% са гласували с минус. Ето как близо 20% съвсем ясно демонстрират, че не одобряват не само преосмислянето на историята, но и самото търсене на истината.

20% не са всички, но постоянството и упоритостта на тези 20% ни движи в посоката, която не искаме - на непрекъснатите раздори, обструкции, омраза и прогонване на всичко читаво и кадърно. Те си знаят защо го правят, но не знаят, че няма да стане което искат, а резултата е чувството за неудача и нещастие.
цитирай
8. get - - г-н Симеонов, приятелю ... не унивай нали знаеш какво се казва в "Еклисиаст" ?
31.03.2013 14:29
- Всичко що намери ръката ти да прави според силата ти, направи го;
Защото няма ни работа, ни замисъл, ни знание, ни мъдрост в гроба гдето отиваш;
- И още - този, който трупа знание трупа мъка ...;

- А относно близостта(латински - български) ... или както е при теб: Доказват го многобройните латински думи в езика ни, които могат да дойдат само от техния контакт с римляните/ ставало е и дума, че взаимодействието е двупосочно/ Те, траките при всички положения участват във формирането на нацията ни."
- Преди траките имаме по-старо население, което се явява предтеча(и дава езика си) на по-късното, което знаем, като римско или тракийско население; втората част на този процес (взаимно повлияване) за мен, е вече през късната античност и времето на имперски Рим - на Балкани !
цитирай
9. leonleonovpom - Благодаря Гет, за добрите думи!...
01.04.2013 16:56
Благодаря Гет, за добрите думи!
Но и на мен взе да ми се избистря най-накрая, че пишейки като частен случай за наивността на писанията на древните автори, то аз съм един истински наивник в съвременната джунгла
цитирай
10. leonleonovpom - Благодаря на всички, взели отно...
01.04.2013 21:22
Благодаря на всички , взели отношение досега. Приемам го като лична подкрепа, от която без съмнение се нуждая
цитирай
11. andorey - Привет и от мен! Събитията в стра...
03.04.2013 16:31
Привет и от мен! Събитията в страната текат доста интензивно и от два месеца не следя категория "история" на блог бг, но ще се завърна тук при първа възможност. Исках да кажа нещо, във връзка със Сапорток. Мисля че Сирмепон беше Сапорток, такова е моето наблюдение по въпроса...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom
Категория: История
Прочетен: 1021291
Постинги: 84
Коментари: 2355
Гласове: 7087
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930