Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.03.2013 14:55 - Манталитетът на някои дипломирани историци
Автор: leonleonovpom Категория: История   
Прочетен: 7683 Коментари: 23 Гласове:
10

Последна промяна: 29.05.2013 07:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Един мой приятел има любима притча. Най-съкратено в нея се разказва как една жена сънува за заровено имане в основите на къщата и споделя за това с мъжа си пред камината Той отегчено отговаря, че  ако е писано, това имане ще се изсипе в камината, така както си говорят, няма защо да се блъска да копае.Историята е дълга, но накрая става това, което желае.
Има и една голяма категория историци, които разсъждават точно така. Е, не знам, но се съмнявам, че историята им е с такъв край, но колко му е да я нагодят! Хайде няма да открехвам повече вратата. Но мога да приложа факти, не измислици.
Преди години доставих база- За статуя на Дионис на един музей, аз си знам как и един мой приятел, който обича притчата. Мой приятел, истински музеен работник публикува надписа. И до днес не мога да забравя блясъка в очите му от радостта. След години се намери друг дипломиран историк да я препрочете. Мен описа като приносител, донесъл я едва ли не на гръб, което е невъзможно, защото не съм Херкулес. В края на краищата това бе мое задължение. , не принос. Приносът ми е друг, когато започна да ме оплюва този готованец, услужливо забрави, че имам десетки статии в печата и  името на града, че е свързано с известна нимфа, за което донесе вода от Сирия, всъщност е мое тълкувание, публикувано и във вестници и в самостоятелна книга. Виж ти какво прави дипломирания историк? И той ме цитираше- когато беше удобно за него  -  инженер. Но упорито подминаваши, защо ли, че съм доктор. За сведение, ако исках можех да изкача и още стъпала-нямах проблем. Но мен ме интересуваха резултатите, не титлите. 
След време, при замръз реших да видя базата. Заварих я на двора, замръзнала , в окаяно състояние До такава степен, че аз химикът я взех за варовик, беше си променила цвета в тези условия. Дори питах, как се води, от мрамор или варовик. Разбира се, че беше от мрамор, но оставена така, след време ще е от прах
По телефона се обадих,  на други дипломирани историци,  не за друго, а как да я съхранят. И понеже усетих отегчението, задържах слушалката след разговора,  защото очаквах пикантерия. И тя не закъсня. Тя беше - Какво е тръгнал сега да ме занимава с това!!!!
На Трети март пуснах материал, свързан с датата. Имах и два допълнителни повода. Почина много близък приятел  този ден и го посветих на него , това го писах в коментар
Прадядо ми е участвал във войната, учил е в Русия, станал е свидетел на народния подем за война с Турция. Е, че някои мужици не са разбрали за какво става въпрос, това не измества центъра на тежестта. Да продължа-включил се е в опълчението, но като знаещ руски и турски го отклоняват от Шипка и го пращат на Хаинбоаз със задължението и да разузнава. За заслугите си получава руско офицерско звание
Е, намери се дипломиран историк, който вместо да напише нещо хвалебствено по повода , изръси наготово куп бисери. В резултат на тях в мен сега се затвърди окончателно убеждението, че ако той беше главнокомандващ, войната щеше да бъде спечелена за24 часа , с една,  максимум две жертви. Да, ама не е имала този късмет. Хайде да посоча и някои от най-едрите и скъпи бисери. Войната не била народна, Русия няма принос в Цариградската конференция,   не била велика сила, затова обявила войната. И сега внимание - Скобелев бил кръволок/ дали Стамболов не се е заразил от него????/   Хайде, до тук, че на негово място щях да си изям дипломата
Та така е, някои дипломирани историци смятат ,че както са седнали зад бюрото си, артефактите и събитията сами ще ги посетят. Пък кой знае, може и да е така, ако не, имат фантазията...



ДОПЪЛНЕНИЕ

НИНАЙ-МАЛКО НЕ СЧИТАМ СКОБЕЛЕВ И СТАМБОЛОВ ЗА КРЪВОЛОЦИ. ПО-ДОЛУ,  СЪМ НАПРАВИЛ ПОДРОБЕН КОМЕНТАР В ТАЗИ ВРЪЗКА






























Гласувай:
10



1. leonleonovpom - Този дипломиран историк, който ...
05.03.2013 14:59
Този дипломиран историк, който воюва в блога ,седнал зад компютъра е едно голямо мое разочарование тук. Оттеглям всичко похвално, казано по негов адрес и участието си с добро намерение с коментари в негови материали.
За съжаление!
цитирай
2. merlin68 - Добре си го написал, но конкретния ...
05.03.2013 19:42
Добре си го написал, но конкретния случай с въпросният историк не е такъв. Ако просто седеше и чакаше някой артефакт да му счупи прозореца, то добре - просто мързел. За съжаление сребролюбието обхвана цялото ни общество, не пожали и историята и това е големия проблем.
цитирай
3. leonleonovpom - Съгласен съм Мерлин, за артефак...
05.03.2013 20:39
Съгласен съм Мерлин, за артефактите визирах другите посочени, а за фактите ,с които той кокетира имах предвид, че чака материал и веднага почва обстрел. Един вид негова непристъпна територия. Ако описанието е непълно, да го допълни със собствен материал-да с това съм съгласен, но еди кой си според мене е пропуснал еди какво сии т.н. в този стил.
На времето изтърпях порой за заглавие ,забележи-Някои абсурди...... Заглавието предхолага, че темата не е изчерпана. Крум слечелил, но с късмет, бил победен. Същата квалификация и по-долна получи Сталин/ Не съм почитател, но по отношение на престъпниците, които днес се радват на демокрация и са защитени-с две ръце/ Затова има късмет, тото, Фортуна не е богиня от вчера. Затова му дадох и пример с футболен мач загубили битки, но спечелили войната. Значи тези битки не са били решителни. По неговата логика и Наполеон е победител в Русия. Та той за разлика от Хитлер е превзел Москва и е спал в Кремъл, докато Тя не е пламнала отвсякъде. Както да е, има право на собствено виждане, явно прозира и това , за което споменаваш.Да, българите са неудобни те са дошляци, може би трябва да си отидат, за да дойдат други. Нови еничари ще са им вуслуга. От" паметната"1990 г когато един смешен селянин предложи за заместник терорист, имащ забрана да стъпва в родния си град,заради " подвизите" си в него , си спомням думите на един английски анализатор- Българинът за пари продава майка си и баща си. Думите са излишни
Та той защитава територия, която аз с нищо не застрашавам, наежен като застарял пубер. Защо мисли че нямам право да стъпвам нея? Да обясни и няма проблем
Поздрави!
цитирай
4. leonleonovpom - Хайде, проблемът е един, с който ...
05.03.2013 21:34
Хайде, проблемът е един, с който започна коментара си в предишния ми материал.Той е единствената причина пък този материал да види бял свят и неспиращите ти коментари, целящи да ме убедят в абсолютната ти правота. Да, абсолютна. Кое е неисторичното, при това квалифицирано с най в моя блог? Но за да бъдеш пълен и многословен в обясненията си, което силно обичаш, подккрепи ги с солидни доводи за твоята историчност, която без да се обиждаш, защото за миг ще влеза в кожата на твоя стил, аз я определям като дървена философия
Съжалявам Анонимус , но вече е късно, този миг отлетя!
цитирай
5. leonleonovpom - За да бъдем наясно, говоря само за ...
05.03.2013 21:42
За да бъдем наясно, говоря само за някои дипломирани историци и дори за тях не абсолютно и под общ знаменател за всичко Защото, първо нищо не е абсолютно, с изключение на абсолютната нула ,може би и второ, защото визирам само някои техни уклони, не всичко!
цитирай
6. anonymousbulgaricus - Е, това са просто лъжи в частта, к...
06.03.2013 11:39
Е, това са просто лъжи в частта, която се отнася до моите коментари за войната и твои собствени спекулации по темата. Те са си за твоя сметка. Достойното би било друго, но достойнството очевидно е категория, която дядо ти - мир на праха му и на приноса му за Освобождението на България не ти е предал по наследство. Самият факт, че го ползваш, показва това - и аз имам дядовци и прадядовци и прапрадядовци със свое място в историята и не само аз, но не ги въвличам в дискусии на тема история.

Няма абсолютна правота, нито пък абсолютна истина (едни хора в едно друго време начело с един твой любим герой Сталин се опитаха да въведат такава, но дори с всичките им възможности и репресивен апарат - за щастие не успяха). За сметка на това има фактология, която е абсолютна и нея колкото и да повтаряш заучени лозунги от времето на "дружбата от векове за векове" няма да промениш.

Както се казва, съжалявам, че наминах, остани си със заблудите и в компанията на гет и мерилин - те наистина разбират от история!
цитирай
7. get - Е. . . Както се казва, съжалявам, че ...
06.03.2013 15:56
anonymousbulgaricus написа:
Е ...
Както се казва, съжалявам, че наминах, остани си със заблудите и в компанията на гет и мерилин - те наистина разбират от история!


- Е ... ? - що намеси сега и "Гет" ! - ми той до момента си стои чинно и мирно, пред титаничната битка разразила се между "фили" и "фоби" ! :((

- Гет - му е интригуващо, това което казва кмета на волжският град Самара, Кожевников:
- Юнаци !
С вас наедно ние днес празнуваме първата година на това знаменито и първо българско знаме, върху което са изобразени славянските апостоли Кирил и Методий, паметта на които днес тържествено се слави по всичка Русия ... Както в деветото столетие столетие Кирил и Методий са освободили славянството а особено НАС БЪЛГАРИТЕ, от идолопоклонство ... " - та питам се аз а"историчният, що търси в речта на руският кмет на град Самара ... тази странна форма(обрат не само в речта !) >>> "НАС БЪЛГАРИТЕ" <<< ?

- Поради това >>> "НАС БЪЛГАРИТЕ" <<< господине, побеснях от обтекаемите(прикриващи същностното ?) ви обяснения, относно място и роля на Елефтериос Вулгарис в процеса на Българското възраждане(!) което едва ли, ще да започва с книжката на отца Паисия ?! - която ако бе, само едно от поредните исторически повествования НЕ би започвала с "О, неразумний и юроде ... " ! - Защото ней, първа и основна цел е на политически апел ! - пък отпосле, всичко друго останало.
цитирай
8. leonleonovpom - От негодници не се поучавам и не п...
06.03.2013 19:55
От негодници не се поучавам и не приемам директиви
цитирай
9. leonleonovpom - Великолепно. Безименният историк ...
06.03.2013 20:18
Великолепно. Безименният историк прави анализ. Ще го допълня, той е един отровен нарцис в историята, може би татул. В едно съм напълно съгласен Мерлин и Гет разбират от история, затова и ги уважавам. Но веднага следва друго. Те те размазаха ,жалък нещастнико, не аз. Та въпросът е-Ти какво разбираш от история??
Любител на фактите. Само един негодяй може да твърди, че Скобелев е " кръволак и негоден генерал" Той, всепризнатият в цял свят герой на войната. Писал си го в първия си коментар в предишния материал и ако страдаш от амнезия, провери! Ти си , сигурен съм, единственият който пише, такова безумие за Скобелев! Точно това вбеси и Мерлин! Или си велик историк, или си кръгла нула. Оставям на тебе да избираш
Преча ти, да развихриш фантазията си. Я ми кажи, в никакъв случай няма да тръгна да проверявам, колко пъти си водил диалог с двама стойностни историци като Спароток и Сапорток, дори и опоненти, което не е лошо. Ще те изхвърлят, защото си недорасляк
Би трябвало да си учил древни езици. Обяснението ти за името е смешно. Ако беше казал -написал съм така, защото искам да се предпазя ,бих приел. Жалък си!
Като си такъв историк, прати ми публикациите си
Смяташ, че и ако аз си тръгна ,както и синът ми, с който е смешно да се мериш, камо ли да го громиш, вече ще развихриш посредств.ената си фантазия
Хайде на историческа тема. Цяла тирада за екзархията. Знаеш ли мнението на Ботев За нея? Знаеш ли кого е изпратил при Каравелов и за какво.
Крадецът вика дръжте крадеца. Това в което ме обвиняваш е присъщо за теб!
Ако искаш " наминавай" Ни най -молко няма да плача за теб!
цитирай
10. leonleonovpom - Ще пусна още един материал, защото е ...
06.03.2013 20:44
Ще пусна още един материал , защото е задължително и ще замразя за неопределено време, но не и за истинските и добронамерени приятели
цитирай
11. leonleonovpom - Нигока не съм смятал ище продължа и в ...
06.03.2013 20:56
Нигока не съм смятал ище продължа и в бъдеще да смятам, живот и здраве, че това, което давам е цялата и единствена истина, че аз съм върхът. Винаги с благодарност съм приемал допълнения, корекции, направени разбира се по коректен начин. И с мен са постъпвали така, хора, които уважавам. Но направено по унизителен начин, още повече, свързано с омаскаряване на темата, там съм безкомпромисен!!!!
цитирай
12. leonleonovpom - Лъжа е че Сталин ми е любим герой, аз ...
07.03.2013 14:39
Лъжа е че Сталин ми е любим герой, аз от политиците изобщо нямам любими герой. Но когато някой папагалски повтаря Шутовщините на Хрушчов/ Бил е шут на Сталин/ ,за да оправдае собствените си безобразия като кмет на Москва, за сметка на Сталин, тогава реагирам. Защото Сталин не е само история, където си се втренчил. Може да е виновен за разстрели. Но геноцид в една или друга форма винаги е имало и то навсякъде! . Давам награда на този, който ми посочи определен период някъде, където е липсвал геноцид. Няма как, човек си е хищник по природа. Така, че няма нужда да се крием само зад Сталин. На Галиполи колко англичани е изпратил Чърчил на явна Смърт? Хайде сега, някой папагал ,да не ме захапе по учебник!
цитирай
13. anonymousbulgaricus - гет, не ставаше въпрос за тези теми, ...
07.03.2013 17:58
гет, не ставаше въпрос за тези теми, а по принцип:) Виждал съм го този цитат, даже в една книга, макар и с друг превод, но ако посочиш източник ще съм благодарен, защото от това, което съм чел и като документи и като историография и спомени от това събитие, кметът на Самара не е произнасял реч по време на връчването на знамето, а само е забил един от гвоздеите. Може да е казал после нещо по време на тостовете, но ще ми е интересно дали имаш оригинален източник към тези му думи и аз съм любопитен.

По другата тема, понеже все обикаляш с нея - ще напиша специален пост, че да може да се наприказваш и за Вулгарис и за Екатерина, на която си голям фен:). Всъшност, ако имаш нещо повече за думите на кмета, може и тема за Самарското знаме да пусна - широката публика не знае много неща за него, а то след унищожаването на знамето на Първата българска легия от сърбите след Зайчарската буна, си остава най-голямата българска светиня от такъв характер! Чудя се дали да не пусна и биографията на Скобелев, Дибич, че някой да разбере и други подобни (не руснаци), че белким някой да разбере, че е напълно възможно един човек да е герой в една война и да е кръволак, ама надали, та едва ли, щото ще трябва да правя и речник с термини, че да стане ясно какво е геноцид над мирно население, какво е жертви във война, какво е мародерство и т.н. и т.н. Така и така не остава време да си напиша и пусна планираните постове, че да се занимавам с това.

Последно към домакина на блога - между другото питай гет, той има многократно изразени в коментари съмнения, че между сапорток и мен има нещо общо - ако не сме едно лице, то аз участвам в проекта му - не е вярно, но е вярно, че по повод участието му в блога със сапорток сме разменяли думи.

Инак, може да не си бил комунист, но очевидността на това, че си формиран в това време е огромна. Там основният похват за водене на дискусия винаги е бил и си остава търсенето на врага, етикирането на автора и сипането на обвинения и обиди към него, извън съдържанието. Биеш носителя, а не аргументите му и колкото милозлив и възпитан да изглеждаш изначално - в един момент това лъсва в целия си блясък. На гет, му е простено - той е милиицонер, така е учен и формиран дали си го признава или не е факт и това не е обида.

Само, че пишейки такива дивотии нито ще станеш по-добър в историята, нито ще отнемеш стойността на писаното от опонента ти. То остава. Пък попитай дзвер за мен, ако те интересува! Не ми пиши отговор - няма да го прочета!
цитирай
14. merlin68 - anonymousbulgaricus,
07.03.2013 20:55
интересно ми е ти в кое време си формиран, защото и на теб ти личи, че ако да не си комунист, то определено си формиран в това време. И за разлика от домакина, който макар и грубо да се изразява е откровен и ясен във възгледите си, то ти си хлъзгава материя.
Начетен, образован, добре служещ си с думите и хладнокръвен, до сега обаче не съм прочел от теб каквато и да е ясна позиция. Това не било така, онова не било така, този бил такъв, а оня онакъв. Казваш за Гет, че бил милиционер, ами не е нужно, той сам не го крие, ти обаче дали не си бил милиционер?
Изграден си в онова време, но не си типа - "човек от народа", а от другия тип дето се градиха по онова време - "перспективна младеж". Кой знай на кой "активен борец" си синче, изучено в елитни училища (може и в чужбина), новата смяна на партията:) Само че вие плюхте върху това което бащите ви съградиха, прецакахте дъртите глупаци и плюхте на народа. Познавам този тип толкова добре, че просто ти е бедна фантазията:) Една клика от нарциси, самодоволни, гледащи на българският народ като на смърдящо торище върху което те са разлистили прекрасните си цветове.
Не може да се чуят и прочетат от такива хора мръсни думи, крайни изказвания, те държат мръсотията вътре в себе си, душичките им са мръсни не ръцете.
цитирай
15. leonleonovpom - Някой може да сипе диви определения ...
07.03.2013 22:03
Някой може да сипе диви определения за мен, но когато аз го правя, тогава се надава страшен вой. От това, което си написал не само при мен, в никакъв случай не мога да изградя мнение за някакви свръх качества в тебе , Анонимус БупгарикЮс. Аз нямам и никой, който ме познава няма и не може да има мнение ,че аз съм някакъв жалък посредственик, пишещ дивотии.
Водопадът от думи, който се излива при теб е само красноречив пример за демонстрация на някакви знания не служещи за нищо и както ги бях определил за" удушващи"
Няма какво да питам който и да е било за тебе. Ти направи достатъчна демонстрация на качествата си Такъв си, какъвто Мерлин те описа, ето ти и в дома ми се разпореждаш, точно ти пишеш дивотии, после грижливо ги заобикаляш " БулгарикЮс" , и не ми даваш право на отговор. Ако това не е комунист под прикритие?!
Ти високомерно се появи за пръв път при мен с " наминаването" си. Бре, бре, с каква висока чест съм бил удостоен.
Ами дай ми някакво доказателство за нещо епохално ,което си сътворил и ще ти се поклоня. От това, което съм видял тук от безименния не виждам нищо стойностно, епохално както явно смяташ.Не казвам, че изобщо нямаш, но не го виждам, излез от анонимност и ако греша, щае те аплодирам, не ме е срам да призная грешката си. Но искам да се уверя, че съм я направил
Наистина в такъв случай е много удобно да не четеш това писание
Тогава, вече в твой стил ще твърдя, директно, не високопарно и надменно косвено, както го правиш, че, което аз съм постигнал най вече с ума си липсва при теб. Нямам предвид по американски пари.
Нали нямаше да" наминаваш"!?
цитирай
16. leonleonovpom - Допълнение Точно от такива като ...
07.03.2013 22:13
Допълнение
Точно от такива като тебе напусна сина ми, а че си някакъв автор на проекта на Спароток ми звучи изключително алогично, като знам отношението ти към тезата която той защитава. Освен ако нямаш позиция , комунист под прикритие Тогава извинявай, попаднал съм на руска рулетка, а аз не съм и любител Все пак не съм забравил, кой ми нанесе първата жестока обида тук. Тогава простих, защото си дадох сметка за интелигентността ти., която все пак прозираше. Сега я удесетори. Не интелигентността, нея вече с лупа да я търся, ще е трудна....
цитирай
17. leonleonovpom - Поздравявам те Мерлин за последния ...
07.03.2013 22:57
Поздравявам те Мерлин за последния ти коментар, най- вече за изключително точното и бих казал поетично описание на комунистическата смяна, как е подбирана и отглеждана, че на края дя отрови всичко Да , в определени моменти звуча грубо, но какъв да бъдеш при определения за Скобелев като кръволок и некадърник, и много подобни. После се приписват на фантазията ми. Ами дори и анонимен, предполагам ,че не е на 80 години, за да го оправдая с амнезия, да си види коментарите, не съм ги писал или манипулирал аз.Не разбрах каква точно дивотия съм написал в случая, но видях доста написани от него
Иначе това упорито и тайнствено прикриване под безименност има само едно логично обяснение, това което излагаш.
цитирай
18. merlin68 - leonleonovpom,
08.03.2013 13:31
това е модела на поведение на такива хора, първо хвърлят няколко епитета по отношение на исторически личности и събития (както в случая с "кръволока Скобелев"). Когато получат отговор по същия груб начин, те спазват добър тон на общуване с опонентите си с което ги поставят в положение на незнаещи грубияни. Жалка история, но пък ефектна сред част от аудиторията.
Според този същият историк, социалистическият период в България бил по-лош от турското владичество. На коментарът ми, как може да определя за българите робството като по-добър период от период когато сме имали собствена държава, при това в процес на бързо развитие, той отговаря така:
"Ако Османското владичество роди Майстор Манол, Кольо Фичето, Софийската света гора, Рилския манастир, дивим се на Жеравна, Копривщица, Пловдив, Ковачевица и т.н. имаме имена като Петър Богданович, Карпош, отец Спиридон, Паисий, Софроний, Петър Берон, Петко Славейков, Иларион Макариополски, Неофит Рилски, Неофит Бозвели, Васил Априлов, Георги Мамарчев, екзарх Антим, Раковски, Левски, Каравелов, Ботев...... "
Демек, османското владичество родило българското възраждане, докато социализма нищо не родил. Оставаш с впечатлението, че сме имали късмета да попаднем под това владичество. Ами как да отговориш по културен начин на такъв "историк"? Та вали е учил за сметка на всички нас, нали някъде виси на бюджета пак върху нашия гръб, учтивото общуване с подобни екземпляри си е чист нихилизъм.
цитирай
19. leonleonovpom - Мерлин, безспорно си прав, такъв е. ...
08.03.2013 14:17
Мерлин, безспорно си прав ,такъв е.Той нарушава безцеремонно правата ми.За да ми е рецензент на работите, аз трябва да бъда уведомен/ били аисторични и то най - Демонстрира владеене на небългарски , а се проваля при псевдонима си... Аз съгласен ли съм да ми е рецензент. ? При всички случаи, след като е престъпил правото да ме уведоми, имам право на отговор. В такъв случай и псувня на девета степен му е малко, камо ли груб отговор. Този човек никога не се е занимавал с наука и ако се е занимавал е бил паразит, за да не знае основни неща. Той е бил паразит и преди това, затова знанията му са такива. Можеше в съобщение да ми се обади, драги/ в такива епитети никога не влагам двусмислеци, особено в симпатяга - имам предвид, че ме е изненадал приятно/ Не съм съгласен с това и това, да се изясним, все пак съм пред него в публикацията, в нея се изявява. И едва тогава да предприеме каквото и да е било.
В такива случаи вече напълно оправдавам Марк Натан, който го прави на пет стотинки
Благодаря ти Мерлин, защото ми помогна да обърна внимание на нещо, което ми убягваше и подценявах!
цитирай
20. leonleonovpom - Това, което излагаш от писанията му ...
08.03.2013 15:42
Това, което излагаш от писанията му Мерлин, наистина е връх. И ако го мисли сериозно, и ако е провокатор.Така, социализмът не е родил нищо хубаво, за разлика от турското робство. След като и Марк Натан не го понася, ясно е на кой от двата клона е почитател. Но това е въпрос на съвестта му.
Аз имам друг въпрос към него. След като яловият социализъм/ никога нищо сляпо не защитавам/ не сътвори нищо, какви са успехите на безкрайният 24 годишен преход и в каква посока - нагоре или надолу? И докога ще продължи, защото вече и скрап от соцзаводите няма. Един безспорен успех ще посоча аз-Класата на паразитите, която някои наричат другояче, със сметки в Швейцарски банки, грижлива прикривани от нахалници. Другите очаквам с интерес...
цитирай
21. leonleonovpom - Явно няма да си обогатя знанията с ...
10.03.2013 16:45
Явно няма да си обогатя знанията с ценна информация. Или е дълбоко засекретена като поверителна , или действа принципът, че мълчанието е злато, което може да се осребри...
цитирай
22. leonleonovpom - Манталитетът на някои историци не е ...
11.03.2013 21:30
Манталитетът на някои историци не е личен, той е присаден и не могат логически да излезат извън него. Не фиксирам определено някой, говоря за група Протобългарите дошли и те не знаят откъде, били от хуно -монголско-тюркски произход. Посрещнати тържествено от славяните, които им си подчинили. За благодарност прабългарите забравили моментално туррско- монголския си и не знам какъм друг несъществуващ език. Ами тези прото българи не е ли възможно да са местно население, което на вълни е минавало отвъд Дунава в различни периоди. Затова има и различни имена-скити , кимери, легендата за двамата братя, поставили началото на двете най-известни протобългарски племена.В древността движението на народите е било организирано от вождовоте и много по-голямо от сега, заради същектвуващи ограничения. Келтите могат да прекосят Европа по дължина, но прабългарите не, дащото нямат толкова ум
Ами да се замислят тези, които смятат, че сме дошляци, освен ако не са поръчкови,това не е ли знак да изчезват дошляците оттук!
цитирай
23. leonleonovpom - ЕДНО УТОЧНЕНИЕ - ЗА СТАМБОЛОВ ИМАМ ...
29.05.2013 07:53
ЕДНО УТОЧНЕНИЕ - ЗА СТАМБОЛОВ ИМАМ МНЕНИЕТО, ЧЕ Е НАЙ-ДОБРИЯТ ПОЛИТИК В СЪВРЕМЕННАТА НИ ИСТОРИЯ. НЕГОВА Е ЗАСЛУГАТА ЗА ИКОНОМИЧЕСКАТА МОЩ НА БЪЛГАРИЯ В НАЧАЛОТО НА МИНАЛИЯ ВЕК. НО ЗАРАДИ ПАРТИЗАНСКИТЕ БОРБИ Е ОБЯВЕН ЗА КРЪВОЛОК. ИМАЛ Е НАВИКА ПОЛИТИЧЕСКИТЕ СИ ПРОТИВНИЦИ ДА ПОМИЛВА НА СЛЕДВАЩИЯ ДЕН ОТ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПРИСЪДАТА. ОТКАЗАЛ Е НА ОТЧАЯНИТЕ МОЛБИ НА МАЙКА СИ ДА ПОМИЛВА НАЙ-ДОБРИЯ СИ ПРИЯТЕЛ - ОЛИМПИ ПАНОВ. СЛЕД ТОВА НЕУТЕШИМО ПЛАЧЕ
ТА В ТАЗИ ВРЪЗКА Е НАМЕКЪТ ЗА КРЪВОЛОЩИНАТА, НЕ ЧЕ СЧИТАМ СКОБЕЛЕВ И СТАМБОЛОВ ЗА ТАКИВА, А ЗА ЕПИТЕТА ,КОЙТО НЯКОИ СЕ ОПИТВАТ ДА ИМ ЛЕПНАТ. ВИДЯ СЕ ОТ ЦИТАТА В КНИГАТА КАКВО Е ОТНОШЕНИЕТО В БЪЛГАРИЯ КЪМ СКОБЕЛЕВ НЕПОСРЕДСТВЕНО СЛЕД ВОЙНАТА - КАТО КЪМ НАЙ- ГОЛЕМИЯ ГЕРОЙ!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom
Категория: История
Прочетен: 1022925
Постинги: 84
Коментари: 2355
Гласове: 7087
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930